رئیس بازیافت شهرداری منطقه 8 از آموزش روش های نوین تفکیک پسماندهای خشک از مبدا به بانوان خانه دار در خانه سلامت مجیدیه در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید کاظمی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان اداره بازیافت با تشکیل کلاس های آموزش در خانه های سلامت به آموزش بازیافت و اهمیت تفکیک در منزل و نقش مادران در این خطیر پرداختند.

وی افزود: در همین راستا جهت ارتقا سطح آگاهی شهروندان و بانوان با مفهوم بازیافت بروشورهای اطلاع رسانی ،کیسه های آبی، مخصوص پسماند خشک و کیسه های نان خشک تهیه شده از الیاف طبیعی نیز به آنان ارائه شد.

وی با اشاره به آموزش مجدد بازیافت در مساجد شرق تهران گفت: کارشناسان این اداره با حضور در مسجد امام سجاد (ع) و حسینیه قائم به آموزش راهکارهای جدید در اجرای طرح تفکیک از مبداً پرداخته و به آموزش بهینه کردن تفکیک پسماندهای خشک اشاره کردند.

کاظمی ادامه داد:آموزشگران این اداره با مراجعه به درب منازل در خیابان های رحیمی، کرمان، میدان 62 و فرعی ها اقدام به آموزش چهره به چهره نمودند.

وی در پایان با اشاره به آموزش در باشگاه ورزشی موج طلایی خاطر نشان کرد: در همین راستا با توجه به استقبال بی نظیر مدیران ، پرسنل و ورزشکاران مجموعه های ورزشی به آموزش تفکیک پسماندهای خشم در جهت حفظ منابع طبیعی پرداختند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار