دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: در رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ تهران، دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب دو مدال شدند.

رمضانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: این دوره از مسابقات که در دو بخش مردان و زنان و با حضور بهترین‌های کشور انجام شد شمشیربازان مازندرانی موفق به کسب یک مدال طلا و برنز شدند.

وی با اشاره به رقابت شمشیربازان زن و مرد در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه تصریح کرد: با انجام بیش از 600 مسابقه در جایزه بزرگ تهران مجتبی عابدینی و عطیه سادات میرشفیعی به عنوان دو مازندرانی موفق به کسب مدال شدند

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: مجتبی عابدینی در اسلحه سابر با شکست تمامی حریفان در فینال نیز موفق شد مقابل محمد رهبری از گیلان پیروز شود و به مدال خوش رنگ طلا دست یابد.

رمضانی همچنین از کسب مدال برنز شمشیرباز زن مازندرانی در جایزه بزرگ تهران خبر داد و افزود: عطیه سادات میرشفیعی در اسلحه اپه نیز موفق به کسب مدال برنز شد.

وی در پایان از حضور چهار شمشیرباز مازندرانی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان خبر داد وتصریح کرد: هیئت شمشیربازی مازندران با توجه به امکانات از نظر ارزیابی و عملکرد و کشف استعداد از بهترین‌های فدراسیون و دستگاه ورزش استان محسوب می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.