مصطفي کواکبیان کاندیدای اصلاح‌طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که به نفع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کناره گیری کند گفت: احتمالا در روزهای آینده با آقای هاشمی دیداری خواهم داشت.

به گزارش گروه ويژه‌نامه انتخابات باشگاه خبرنگاران، مصطفي کواکبیان کاندیدای حزب مردم‌سالاری و جبهه اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سئوال که آیا  به نفع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری کنار می روید یا نه پاسخ داد: باید جلسه حزب مردم سالاری تشکیل و در این جلسه نسبت به این مسئله تصمیم گیری شود؛ همانهایی که من را برای کاندیداتوری فرستاده‌اند باید تصمیم بگیرند که من به نفع کسی کنار بروم یا نه.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا برای این کار سازوکار و راهبردی طراحی شده است یا نه پاسخ داد: احتمالا در روزهای آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد و ممکن است خود من هم با آقای هاشمی دیداری در این باره داشته باشم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا ستادهای انتخاباتی خود را در اختیار آقای هاشمی قرار خواهید داد یا نه گفت: پاسخ این سئوال مربوط به بعد است، فعلا باید مشخص شود که به نفع او کنار می‌روم یا نه.

منبع: خبرگزاري مهر

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار