مدیر فنی تیم های ملی تکواندو گفت: با بازگشت تیم ملی به تهران در مورد دعوت از محمد باقری معتمد در وزن چهارم تصمیم گیری خواهد شد.

هادي ساعي، مدير فني تيم‌هاي ملي تكواندو با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: اين وزن نسبت به بقيه اوزان ضعيف‌ تر است. بهنام اسبقي تجربه مسابقات برون‌ مرزي را ندارد و با بي‌تجربگي‌اش در مسابقات بین المللی  اسپانيا باخت اما انتظار زيادي از او نداريم ولی عباس شيخي كه باتجربه است، راضي‌كننده عمل نكرد.
وی در مورد دعوت احتمالی از محمد باقری معتمد افزود: اگر كسي مدعي باشد دوست داريم كه به تيم ملي بيايد اما همه خوب‌ها در تيم ملي هستند. حضور معتمد برای تیم ملی مثمرثمر خواهد بود اما باید منتظر بازگشت کادر فنی تیم ملی از تونس باشیم.
مدیر فنی تیم های ملی تکواندو در خصوص تورنمنت اسپانیا گفت: مسابقات سطح بالايي را در اسپانيا شاهد بوديم چون اكثر تيم‌هاي خوب و تكواندوكاران المپيكي مثل نخستين‌ مدال‌آور گابن يا محمد لوتالوي انگليسي در آن حضور داشتند. همه تيم‌ها خود را براي حضور در پيكارهاي جهاني آماده مي‌كردند بنابراين اكثر اروپايي‌ها و آمريكايي‌ها حضور داشتند.
وی در پاسخ به غیبت کره ای ها در تورنمت اسپانیا ادامه داد: كره‌اي‌ها مانند هميشه كه در تورنمنت‌ها غايب هستند، در اسپانيا هم نبودند.
ساعی گفت: تا حدودي وضعيت برخي اوزان تیم ملی برای رقابت های جهانی مشخص شده اما تكليف تيم ملي بعد از رقابت‌هاي تونس و با بازگشت به تهران بررسي و نهايتا نفرات معرفي مي‌شوند.
وی در مورد اعزام نشدن به تونس و شایعه قهرش در اسپانیا تصریح کرد: قهري در كار نبوده است. من از اول هم گفته بودم با تيم ملي به تونس نمي‌روم، بنابراين به تهران بازگشتم.
مدیر فنی تیم های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا حضور در 2 تورنمنت بین المللی در فاصله زمانی اندک به سود تکواندوکاران نبوده، گفت: براي اين تيم نه. اگر تيم ملي با تجربه سابق را داشتيم بله حضور در تونس نمي‌توانست مثمرثمر باشد اما اين تيم جوان و بي‌تجربه هرچه بيشتر در مسابقات شركت كند به كادر فني هم كمك بيشتري خواهد كرد.
وی در مورد شایعات مسابقه فینال وزن هفتم در اسپانیا یادآور شد: مهدی خدابخشی و پیام قبادی به فينال مسابقات اسپانیا رسيدند اما خدابخشي با مصدوميت از ادامه رقابت ها انصراف داد تا بتواند در تونس هم بازي كند.
وی در مورد نتایج و عملکرد برخی اوزان تیم ملی گفت: خدابخشی در وزن هفتم توانست به‌ راحتي محمد لوتالو، تكواندوكار المپيكي انگليس را با اختلاف چهار امتياز شكست دهد. در مجموع اوزان پنج به بالا بازي‌هاي سختي در اسپانيا داشتند و محك جدي خوردند. اوزان پايين تيم ملي هم خوب بازي كردند. میثم باقري در وزن اول عملكرد بدي نداشت.
وی در مورد سرنوشت وزن پنجم تیم ملی افزود: در وزن پنجم علیرضا نصر آزادانی و مسعود حجي‌زواره هر دو توانستند با آن شرايط ميزباني و داور‌ي‌ها، حريف قدرتمند اسپانيايي خود را مغلوب كنند. البته با اينكه از عملكرد هر دوي آنها در اسپانیا راضي بودیماما آنها بايد تكليف این وزن را در فينال مسابقات اسپانيا معلوم مي‌كردند تا كار به تونس كشيده نشود چون داوري‌ها هم بي‌طرف بود. در واقع انتخابي ديگري در تهران باقی نمانده است.
ساعی در خصوص حضور احتمالی نصر در وزن چهارم گفت: معلوم نیست تصمیم کادر فنی در این مورد چیست و باید بررسی بیشتری شود.
وی در مورد حاشیه های تیم ملی بانوان تصریح کرد: دخالتی در کار بانوان ندارم و اصلا دوست ندارم با انها کار کنم. اگر جلسه ای هم برای وضعیت فنی بانوان در اسپانیا تشکیل شده من در جریان آن نیستم و به من هم ارتباطی ندارد.

برچسب ها: تکواندو ، ساعی ، معتمد ، تونس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار