عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس، با بيان اينکه اقدام رئيس‌جمهور در همراهي مشايي بدعتي تازه در نظام است که بايد ريشه آن همين‌جا خشکانده شود، گفت: ملت ايران در 24 خرداد با راي نه خود، احمدي‌نژاد و ايادي‌اش را به مرخصي مادائم‌العمر خواهند فرستاد.

"منصور حقيقت‌پور" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران رفتار روز گذشته رئيس‌جمهور در جريان ثبت‌نام اسفنديار رحيم مشايي را بدعتي تازه در نظام جمهوري اسلام خواند و با تاکيد براينکه اين بدعت بايد همين‌جا خشکانده شود، گفت: همراهي رئيس‌جمهور با ليدر جريان انحرافي از کسي که ادعاي قانون‌مداري و اجراي قانون را دارد بعيد است.
 
وي در ادامه افزود: رئيس‌جمهور در زمان ثبت‌نام مشايي با گفتن اين جمله که در زمان همراهي وي در وزارت کشور در مرخصي است مردم را به سخره گرفت، هرچند وي از زمان خانه‌نشيني يازده روزه و زماني که مقابل نظام ايستاد مرخص شده است.
 
عضو کميسيون امنيت ملي در ادامه با اشاره به دور چهارم سفرهاي استاني که با حضور مشايي در اين سفرها صورت مي‌گيرد، اظهار داشت: اين سفرها تنها به منظور تبليغات براي کانديداي مورد علاقه دولت بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار