نامزد احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اعتقاد دارم که آينده کاري احمدي‌نژاد در دانشگاه رقم مي‌خورد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "روح‌الله احمدزاده کرماني"  نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در سال1357درشهر تربت‌حيدريه به دنيا آمد.

 وي فارغ‌‏التحصیل رشته مدیریت صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه امام صادق و دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

احمدزاده کرماني در اردیبهشت 1390 با حکم محمود احمدی‏‌نژاد رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران منصوب شد اما در دی‌ماه 1390 به دلایل نامعلومی از این سمت استعفا داد و سید حسن موسوی جایگزین او شد.

وي که سمت استاندار استان فارس را هم در کارنامه خود دارد، اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت است و با درجه استادیاری تدریس دارد.

اين داوطلب انتخابات رياست‌جمهوري سال 92  پست‌های مشاور وزیر و عضو شورای معاونان وزارت کشور، ریاست کمیته راهبردی آموزش و ریاست شورای پژوهشی وزارت کشور و ریاست مرکز مطالعات، تحقیقات و آموزش وزارت کشور را در کارنامه خود دارد. او در اسفندماه سال ۱۳۸۷ از دانشکده خبر به وزارت کشور نقل مکان کرد.

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی همچنین با معرفی اعضای احتمالی کابینه خود گفته است: علی اکبر صالحی به عنوان معاون اول، ثمره هاشمی وزیر کشور، علی نیکزاد معاون اجرایی رئیس جمهور، سردار اسدی وزیر دفاع، سعید جلیلی وزیر امور خارجه، فتاح وزیر نفت، حجت‌الاسلام طائب وزیر اطلاعات، سعید قاسمی وزیر نیرو، دکتر شجاع وزیر بهداشت، دکتر هادی همایون وزیر فرهنگ، دکتر زاهدی‌وفا وزیر اقتصاد، فروزانمهر وزیر کار و نسرین سلطان‌خواه را به عنوان رئیس سازمان محیط زیست انتخاب خواهم کرد.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در گفتگوي تفصيلي با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به تشريح ديدگاه‌هاي خود براي ورود به اين عرصه پرداخته است.



باشگاه خبرنگاران: علت و انگیزه شما براي حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟

احمدزاده: معرفی گفتمانی با مولفه‌هایی چون عدالتخواهی، فسادستیزی، مردم‌داری، استکبارستیزی و گفتمانی که در سال 84 بدنه اجتماعی مردم را پای کار آورد دلیل اصلی حضور بنده در انتخابات پیش رو  است.  
 
با توجه به اینکه جامعه‌ جوان شده است و مطالبات وسیعی در این قشر وجود دارد،‌ نوع نگاه در اداره کشور به روز شده است و می‌تواند باعث ورود چهره‌اي جدید در عرصه اجرایی کشور شود.
 
حضور حقیر از حیث گفتمانی و هم نمایندگی برای قشر جوان که امروز مطالبات‌اش وسیع بوده، حائز اهمیت است و سبب ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر در سال حماسه سیاسی که مطالبه مقام معظم رهبری است خواهد شد.  
 
باشگاه خبرنگاران: چه اولویت‌ها و مولفه‌های کاری در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه اقتصادی که مردم در آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، را در نظر دارید؟
 
احمدزاده: قاعدتا کسی که می‌خواهد با عالی‌ترین مقام کشور یعنی ریاست‌جمهوری دست پیدا کند باید در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دارای دیدگاه و رویکرد باشد و بتواند در چارچوب برنامه پنجم، سند چشم‌انداز توسعه و سیاست‌های ابلاغیه ذیل اصل 44 قانون اساسی که توسط رهبری ابلاغ شده است، عمل کند.  
 
در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد بنده برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده‌ام که در راستای حل مشکلات معیشتی مردم است.
 
اعتقاد دارم امروز متاسفانه به دلیل برخی نوسانات ارزی و پاره‌ای سوءمدیریت‌ها ما در ارتباط با بحث تولید و بازار در کشور شاهد به هم‌ریختگی و تقریبا بی‌ثباتی قیمت‌ها هستیم.  
 
امروز یک قلم‌ کالا را به قیمت مشخصی ممکن است بخریم ولی فردا قیمت همین کالا دوباره تغییر می‌کند لذا این موضوع سبب شده در حال حاضر مردم دغدغه‌ها و نگرانی‌ها بسیاری را داشته باشند و فضای روانی جامعه دچار اختلال شود.  

آنچه ما در کوتاه‌مدت در دولت یازدهم در پیش می‌گیریم آن است که ظرف حداقل یک سال‌و نیم اول دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم وارد عمل شده و در جهت حل مشکل تورم و گرانی برنامه جدی را اتخاذ کند.  
 
اما در استراتژی کلان بر این باور هستم که دولت در دو سال اول باید استراتژی خود را از سمت صنایع بالادستی به سمت صنایع پایین دستی ببرد زیرا صنایع پایین دستی در بحث معیشتی مردم تاثیرگذاری بیشتری را ایفا می‌کنند. برای اینکه صنایع پایین‌دستی رونق بگیرد باید بانک‌ها در این زمینه وارد عمل شوند لذا بانک‌ مرکزی باید با استقراض از صندوق توسعه ملی سه بانک مسکن، کشاورزی و صنعت و معدن را به عنوان بانک عامل در نظر گرفته و از آنها بخواهد تسهیلات یارانه‌ای به صنایع بالفعل تخصيص دهند.
 
برای اینکه در چرخه تولید رونق ایجاد شود باید استراتژی مدونی را در مقوله اقتصاد در پیش گرفت.


 
باشگاه‌ خبرنگاران: فکر می‌کنید دولت نهم و دهم چه میزان در مشکلات اقتصادی اخیر مقصر است؟

احمدزاده: دولت متاسفانه بخشی از منابع بانک‌ها را در قالب یارانه‌های مستقیم به مردم می‌دهد که این موضوع از محل واگذارسازی قیمت‌ها تامین می‌شود و سبب شده است که امروز بانک‌ها که باید در راستای توسعه کشور به بخش تولید کمک کنند، دچار کمبود منابع مالی شوند و این موضوع باعث ایجاد وضعیت اقتصادی فعلی در کشور شده است.  
 
متاسفانه علی‌رغم پرداخت زودهنگام یارانه‌های نقدی به مردم یارانه‌های بخش صنعت و تولید يا قدری دیر پرداخت می‌شود یا اصلا پرداخت نمی‌شود و این سبب شده است که اقتصاد کشور دچار رکود شود. لذا برای خروج از این شرایط دولت باید در کوتاه‌مدت استراتژی معافیت‌های مالیاتی را تغییر دهد.
 
در شرایطی که در تحریم هستیم دولت باید سقف معافیت‌های مالیاتی را بیشتر کند زيرا درآمدهای مالیاتی نقش تعیین‌کننده‌ای را در بودجه محاسباتی و مالیاتی دارند و این موضوع در مجموع سبب می‌شود که تولید‌کنندگان از درآمدهای مالیاتی استفاده کرده و با معافیت‌های مالی  5 یا 10 ساله در راستای بهبود صنعت کشور وارد عمل شوند.  
 
از دیگر استراتژی‌هایی که می‌توان در بهبود وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر در پیش گرفت این است که باید مناسبات میان کارفرماها و کارگران تغییر پیدا کند، متاسفانه در حال حاضر ما شاهد هستیم که سازمان تامین اجتماعی معمولا به بنگاه‌های تولیدی بر سر واریز حق بیمه کارگران خود فشار وارد می‌کند که به طور حتم این موضوع باید در دولت آینده تغییر کند.  
 
معتقدم باید در دولت یازدهم حداقل دو سه ماه به بنگاه‌های تولیدی در راستای حق‌ بیمه‌ کارگران خود فرصت داد.
 
متاسفانه امروز به خاطر کمبود نقدینگی بازارهای کاذب در اقتصاد کشور شکل گرفته که سبب شده است بر قیمت‌های تمام شده کالاها تاثیر بگذارد و در مجموع تولید‌کنندگان برای خرید مواد اولیه مجبورند سلف‌خری کنند یعنی پول بدهند تا یک ماه بعد به آنها کالا بدهند و این موضوع باعث ورود برخی دلالان به بازار شده و در نتيجه هزینه تولید در کشور بالا رفته و منجر به وضعيت اقتصادي فعلي در کشور شده است. 
 
باشگاه خبرنگاران: آیا جنابعالی هدفمندکردن یارانه‌ها را در دولت خود در صورت تصدی پست ریاست‌جمهوری ادامه خواهید داد؟

احمد‌زاده: اعتقاد دارم دولت آینده هیچ چاره‌ای ندارد و باید این قانون را ادامه دهد.  
 
قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرار بود که یک جراحی اقتصادی را در نظام بانکی، بیمه، صادرات، واردات و خود هدفمندکردن یارانه‌ها بوجود بیاورد اما متاسفانه به دلیل وارد کردن حجم بالای نقدینگی این موضوع باعث شد که تورم رشد سعودي داشته باشد و وضعیت فعلی کشور در حوزه اقتصاد به شکل امروز منجر شود.
 
اعتقاد دارم دولت یازدهم باید حجم نقدینگی فراوانی را که به نسبت 16 سال قبل در کشور 8 برابر شده است، کم کرده و در این راستا با عرضه اوراق بهادار و خرید سهام وارد عمل شود.
 
در مقوله هدفمندکردن یارانه‌ها دولت آینده باید تلاش کند حتی اگر 6 یا هفت برابر یارانه‌ می‌دهد این موضوع به شرطی صورت گیرد که مصرف‌اش هدفمند باشد یعنی دولت يازدهم باید تلاش کند که کالاهای اساسی که بر سر سفره مردم قرار دارد به صورت هدفمند در اختیار مردم قرار دهد و در راستای ارتقا صادرات کشور نیز وارد عمل شود.



 
باشگاه خبرنگاران: به طور کلی خود را متعلق به کدام جریان می‌دانید؟

احمد‌زاده: من خودم را متعلق به اردوگاه مردم می‌دانم و به اردوگاه عدالت‌خواهی اعتقاد دارم، گفتمانی که بتوان با آن با در راستاي مبارزه با فساد مافیایی که در بخش انرژی و صادرات وجود دارد وارد عمل شد.
 
این اردوگاه، اردوگاه ملی است اردوگاهی که همه تلاش‌اش این است که دست مفسدان را از منافع و درآمدهای ملی کوتاه کند.  
 
باشگاه خبرنگاران:‌ این گفتمان عدالت‌خواهی که مطرح می‌کنید همان گفتمان آقای احمدی‌نژاد است؟

احمدزاده: من اعتقاد دارم که گفتمان عدالت‌خواهی در دولت احمدی‌نژاد خلاصه نمی‌شود، چنانچه شاهديم در دولت احمدی‌نژاد در جاهایی از این گفتمان فاصله گرفته شده است.
 
باشگاه خبرنگاران: دولت نهم یا دهم؟

احمد‌زاده: دولت دهم به ویژه‌.
 
باشگاه خبرنگاران: آیا با ائتلاف‌هاي موجود در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری رایزنی داشته‌اید؟

احمد‌زاده: من اگر واقعا فکر می‌کردم که فریاد عدالت‌خواهی مستضعفان و پابرهنگان از یکی از این تشکل‌ها بلند می‌شود حتما در یکی از این ائتلاف‌ها به عنوان خدمتگزار فعالیت می‌کردم.  
 
باشگاه خبرنگاران:‌ یعنی مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اید؟

احمد‌زاده: مستقل اما با اتکا به گفتمان عدالت‌خواهی.

این را باید بگویم که بنده کاندیدای حزب و جریان خاصی نیستم اما اگر کسی از من حمایت کند از آنها تشکر خواهم کرد.  

 
من با هیچ کدام از جریانات و تشکل‌های سیاسی در راستای حضور در انتخابات توافق نکرده‌ام.
 
باشگاه خبرنگاران: با توجه به اینکه شما در صحبت‌های خود بارها تاکید‌ کرده‌اید گفتمان عدالت‌خواهی را قبول دارید آیا یکی از کاندیداهای دولت در انتخابات پیش‌رو هستید؟

احمدزاده: من اگر کاندیدای دولت بودم که در دولت می‌ماندم.


 
باشگاه خبرنگاران: دلیل کناره‌گیری‌تان از دولت چه بود؟

احمد‌زاده: دولت مجری انتخابات است و نمی‌تواند از کاندیدا خاصی حمایت کند زیرا این موضوع برخلاف قانون اساسی است.
 
اگر منظور شما از این سوال این است که بنده در دولت بودم یعنی اینکه کاندیدا دولت هستم باید بگویم این موضوع صحت ندارم زیرا اشخاصی مثل لنکرانی، متکی و پورمحمدی هم در دولت حضور دارند لذا نمی‌توان صرفا به دلیل عضویت فردی در دولت  وی را به عنوان کاندیدا دولت معرفی کرد.  
 
من این موضوع را می‌پذیرم که جز حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد هستم و هنوز به گفتمان سال 84 اعتقاد دارم.
 
من احمدی‌نژاد را در حال حاضر اگر از جریان انحرافی پالایش شود بزرگترین ظرفیت کشور در بخش عدالت‌خواهی و توجه به مستضعفین و پابرهنگان می‌دانم ما احمدی‌نژادی را می‌خواهيم که متعلق به سال 84 است.  
 
باشگاه خبرنگاران: علت جدایی شما از مجموعه دولت چه بود؟

احمد‌زاده: علت جدایی من از دولت وجود اختلاف در نگاه گفتمانی، سیاسی و اجرایی نبود، اعتقاد داشتم دولتی که با شعار عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و تلاش در مسیر حمایت از محرومین وارد عرصه شد، نباید در مقام اجرایی با تناقضات متعددي عمل مي‌کرد.
 
متاسفانه برخی تصمیمات در دولت با گفتمان سال 84 که احمدی‌نژاد با آن وارد صحنه شد متناقض بود.  
 
باشگاه خبرنگاران: علی‌رغم اینکه جنابعالی تاکید دارید که به دلیل وجود برخی از جریانات از دولت جدا شده‌اید چرا در زمان تصدی پست ریاست میراث فرهنگی بارها از طرح مکتب ایرانی که توسط آقای مشایی مطرح شده بود، حمایت می‌کردید؟

احمدزاده: من از آن حرفی که درباره مکتب ایرانی گفتم باز هم دفاع می‌کنم زیرا اعتقاد دارم طرحی که ارائه دادم مبتنی بر موازین و قوانین اسلام بود.  
 
باشگاه خبرنگاران: آیا همان طرحی که مشایی درباره مکتب ایرانی مطرح کرده بود مورد قبول شما هم بود؟
 
احمدزاده: اگر مقصود شما از طرح این سوال این است که ایران به اسلام و اسلام به ایران خدمت کرده است درست است و من این تفکر فکری را قبول دارم و شاهدیم که حتی شهید مطهری نیز در کتاب خدمات متقابل اسلام به ایران این موضوع را به درستی بیان کرده است.  
 
باشگاه‌ خبرنگاران: در مصاحبه‌ با برخی رسانه‌های خبری گفته‌اید که می‌خواهید درباره جریان انحرافی و دولت افشاگری‌هایی را انجام دهید؟

احمدزاده: بنده با استراتژی افشاگری مخالف هستم و معتقدم اگر کسی در کشور می‌خواهد موضوعی را مطرح کند باید از روال قانونی آن وارد عمل شده و با حضور در قوه‌قضاییه به مطالبات خود دست پیدا کند.  
 
اعتقاد دارم آنچه در فضای فعلی انتخابات باید شکل بگیرد این است که به جای نقد شخصیت‌ها باید به نقد عملکردها بپردازیم آن هم عملکردی که متوجه امور مردم است.
 
بنده به طور حتم قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری درباره این موضوع صحبت خواهم کرد.
 
باشگاه خبرنگاران:‌با توجه به اینکه جنابعالی از نامزدهای جوان انتخابات ریاست‌جمهوری هستید، چه اولویت‌هایی را برای جوانان در نظر گرفته‌اید؟

احمدزاده: اعتقاد دارم جوانان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند لذا به طور حتم حضور این قشر در صحنه‌های سیاسی و مدیریت جامعه الزامی است.  
 
من اگر توفیق خدمت در عرصه ریاست‌جمهوری را داشته باشم حداقل در 4 سال اول 30 درصد از مدیران کشور را از میان جوانان انتخاب خواهم کرد.
 
باشگاه خبرنگاران: برنامه‌تان برای حضور در عرصه ریاست جمهوری 8 ساله است؟

احمد‌زاده: بله زیرا اعتقاد دارم نمی‌شود در یک دوره کاری چهارساله کارها را پیش برد.  
 
در طی هشت سال می‌خواهیم درصدد خواهيم بود که از 60 درصد از جوانان انقلابی، تحصیلکرده، نوگرا و پرانرژی را وارد چرخه‌های اجتماعی، سیاسی و کلان کشور کنیم و از انرژی و شور سازنده‌ آنها در راستای اعتلای کشور استفاده کنيم. 
 
باشگاه خبرنگاران: آیا خود را رجل سیاسی و مذهبی می‌دانید و فکر می‌کنید از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شوید؟

احمدزاده: اعتقاد دارم که قانون اساسی در راستای تایید صلاحیت‌ها تعریف مشخص و جامعی را ارائه کرده است اما عقیده شخصی من بر این است که چون من قانون اساسی را قبول دارم از آن تمکین خواهم کرد.  
 
من اعتقاد دارم که تجربه به ما گفته است که باید در هر بازی سیاسی نظام برنده باشد مهم نیست که احمدزاده یا احمدی‌نژاد برنده شود.
 
در چنین شرایطی خوب است که نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بداخلاقی نکنند و در مقابل نظر شورای نگهبان مبنی بر اینکه چه کسی می‌تواند بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری را بر عهده بگیرد، تمکین کنند.
 
باشگاه خبرنگاران: آیا تا به حال نظرسنجی انجام داده‌اید تا به میزان مقبولیت و موفقیت خود در سراسر کشور پی ببرید؟

احمد‌زاده: بعد از تایید صلاحیت‌ها خداوند همه قلب‌ها را متوجه من خواهد کرد.
 
باشگاه خبرنگاران: نسبت به حضور طیف‌های سیاسی دیگر مثل اصلاح‌طلبان، اصولگراها و مستقل‌ها چه نظری دارید؟

احمد‌زاده: نظرم بر این است که در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری شور بسیار زیادی حاکم خواهد بود و این موضوع از تعدد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری استنباط می‌شود.  
 
من تعدد را قبول دارم مشروط به اینکه تنوع وجود داشته باشد یعنی در صحنه انتخابات تنها از یک جریان کاندیداهای متعددی حضور پیدا نکنند.  
 
در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری بسیاری از طیف‌های سیاسی از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقل‌ها وجود دارند که این موضوع تنوع خوبی را برای انتخابات پیش‌رو ایجاد کرده است اما تلقی من این است که تعدد باید به نفع تنوع، کاسته شود و فضا به گونه‌ای مدیریت شود که مردم به راحتی قدرت انتخاب داشته باشند.  
 
تجربه نشان می‌دهد که در کشور ما همواره در انتخابات فضا دوقطبی بوده است و من معتقدم که شاید دوقطبی شباب و معمرین یعنی جوانان و سن‌بالا‌ها در این دوره شکل بگیرد و ما شاهد یک قطب‌بندی اجتماعی در صحنه انتخابات باشیم
 
قطب‌بندی اجتماعی سبب خواهد شد مشارکت خوبی به خصوص از سوی جوانان در سال 92 شکل بگیرد.
 
باشگاه خبرنگاران: آیا جنابعالی به نفع کسی صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری را ترک خواهید کرد؟

احمد‌زاده: فعلا به جمع‌بندی نرسیده‌ام که از صحنه انتخابات کنار بکشم و تصمیمی هم برای کناره‌گیری از صحنه انتخابات ندارم.  
 
باشگاه خبرنگاران: آینده سیاسی احمدی‌نژاد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

احمد‌زاده: من ویژگی‌های بسیار خوبی را در احمدی‌نژاد می‌بینم. احمدی‌نژاد یک انسان علاقمند به پیشرفت ایران، شجاع و دارای ضریب هوشی بالا است. وی انسانی است که به وضعیت طبقه پایین جامعه خیلی اهمیت می‌دهد و علاقمند به کارهای علمی و دانشگاه است.  
 
تحلیل بنده این است که آینده احمدی‌نژاد در دانشگاه رقم خواهد خورد.
 
باشگاه خبرنگاران: با توجه به توصیفاتی که از احمدی‌نژاد دارید آیا باز هم وی را قبول دارید؟

احمدزاده: احمد‌ی‌نژاد را منهای جریان انحرافی صددرصد قبول دارم.
 
باشگاه خبرنگاران: تعریف شما از جریان انحرافی چیست؟

احمد‌زاده: جریان انحرافی کسانی هستند که در اطراف احمدی‌نژاد وجود دارند و متاسفانه بر معاملات کلان تصمیم‌سازی در کشور تاثیر می‌گذارند.
 
نمی‌خواهم از افرادی که در دایره جریان انحرافی هستند اسم ببرم زیرا سبب می‌شود نام آنها بزرگ شود.
 
باشگاه خبرنگاران: فکر می‌کنید چه زمانی ضرورت ایجاب می‌کند با جریان انحرافی برخورد شود؟

احمدزاده‌: نمی‌توان لفظ جریان را به این گروه نسبت داد، آنها باید بدانند که نظام در مقابل انحراف ایستاده است.
 
مردم به آقای احمدی‌نژاد به دلیل اقداماتی که انجام داده احترام می‌گذارند اما عشق و علاقه مردم به احمدی‌نژاد دلیل نیست که مردم به اطرافیان وی نیز علاقه داشته باشند.  

 
احمدی‌نژاد به دلیل ویژگی‌های ذاتی که دارد مردم به وی اعتماد کرده‌اند و تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت کند مورد مقبول مردم خواهد بود.
 
باشگاه خبرنگاران:‌ در صورت تصدی پست ریاست‌جمهوری چه میزان در راستای مطالبات رهبری گام برمی‌دارید؟

احمدزاده: مقام معظم رهبری همواره دو دسته مطالبه داشته‌اند؛ یکی مطالبات ایجابی است و دیگری سلبی.
 
مطالبات ایجابی مثل کارهای عمرانی و صنعت که همواره ایشان بر این موضوع تاکید می‌کنند و برخی مطالبات سلبی مثلا ایشان تاکید می‌کنند فساد باید در کشور از بین برود، اشرافیت‌گرایی در کشور نباید باشد.
 
دولت هم باید در حوزه فرمایشات مقام معظم رهبری کار کند و هم در راستاي فرمایشات ایشان جلو اقدامات نادرست را بگیرد.  
 
فکر می‌کنم مقام معظم رهبری بارها پیش‌بینی‌های دقیق و تاریخی را انجام دادند که همیشه درست بوده است به طوری که 10 سال پیش مقام معظم رهبری بارها گفته بودند که جمهوری اسلامی ایران با جنگ اقتصادی روبرو خواهد بود از این رو خواستند مسئولین با درایت ویژه‌ای در مسائل اقتصادی وارد عمل شوند.
 
متاسفانه وجود برخی نواقص در مدیریت اجرایی باعث شد که علی‌رغم مطالبه رهبری وضعیت اقتصادی فعلی در کشور بوجود بیاید لذا امیدوارم بتوانیم دولتی بسازیم که در ذیل منویات مقام معظم رهبری که همواره حکیمانه، خردمندانه و مصلحت‌اندیشانه بوده است گام برداریم.  
 
باشگاه خبرنگاران: در حال حاضر سمت دولتی دارید؟

احمدزاده: خیر، بنده در شرایط کنونی تنها عضو هیات علمی دانشگاه آزاد هستم. 


 
باشگاه خبرنگاران‌: هزینه‌های تبلیغاتی خود را از کجا تامین می‌کنید؟

احمد‌زاده: به نظر من انتخابات خرج زیادی ندارد و اگر کسی خود را به خرج بیاندازد مردم را دچار مشکل خواهد کرد.
 
 در هزینه‌های انتخاباتی دو موضوع باید مورد تاکید قرار گیرد اول اینکه از بیت‌المال به هیچ وجه استفاده نشود و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نباید خود را مدیون مافیای اقتصادی کند زیرا به طور حتم اگر کسانی برای او در انتخابات هزینه می‌کنند در دولت آینده نیز از وي مطالباتي را خواهند داشت.
 
نباید کاری کرد که دولت به شرکت سهامی تبدیل شود.

 معتقدم ظرفیت‌هایی همچون صدا و سیما در حال حاضر برای تبلیغات بسیار مناسب هستند.  

 
باشگاه خبرنگاران: تا به حال چه مقدار برای تبلیغات هزینه کرده‌اید؟

احمدزاده: شاید 12،‌13 میلیون که بخشی از آن را خودم دادم و بخشی از آن را برخي از دوستان متقبل شده‌اند.
 
باشگاه خبرنگاران‌: لطفا نظرتان را درباره این واژه‌ها بگویید؟

میراث فرهنگی: حافظه تاریخی ملت ایران

ریاست جمهوری: نوکری به ملت بزرگ ایران

احمدی‌نژاد: شجاع‌ترین رئیس‌جمهور ایران

مشایی: مرد سایه‌های دولت

شورای نگهبان: صیانت‌کننده از قانون اساسی، 

مردم: ولی‌نعمت

انتخابات: حق ملت

انتهاي پيام/

گفتگو : فاطمه علي‌اصغري


برچسب ها: انتخابات ، جریان ، انحرافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار