معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 100 زوج جوان برای استفاده از خدمات با اعمال تخفیف، به تالارهای یاس معرفی شده اند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام رسول جوادی با اشاره به افزایش متقاضیان استفاده از خدمات تالارها نسبت به سال گذشته افزود: دراین راستا طی ارائه معرفی نامه به زوجهای متقاضی با اعمال 10 درصد تخفیف، امکانات تالارهای یاس با قیمت مناسبتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
 
به گفته وی طی توافقات مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری با سازمان تاکسیرانی و تصویب طرح بشارت، این منطقه نیز به ارائه تخفیفات ویژه برای استفاده تاکسیرانان از امکانات تالارها همکاری لازم را انجام می دهد.
 
جوادی در ادامه به سازماندهی کارگروه های مردم نهاد «سمن» و «NGO» ها اشاره کرد وگفت: در حال حاضر 10 کارگروه سمن شامل خیرین، بانوان، آسیبها، کارآفرینی، خدمات اجتماعی، ورزش، سلامت، جهان دیدگان، محیط زیست و گردشگری در منطقه فعال هستند که طی امسال اعضای این کارگروه ها با تکمیل فرمهای ثبت نام و ارائه مشخصات، مجوز فعالیت پیدا کرده و از این طریق تحت پوشش سازمان رفاه و خدمات اجتماعی قرار می گیرند. /ل

برچسب ها: تالار ، یاس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار