رژيم صهيونيستي روند جاسوسي از نوارغزه را شدت بخشيده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاقصي ؛ نيروهاي رژيم اشغالگر روند جاسوسي از مرزهاي شمالي و شرقي نوارغزه را افزايش داده اند تا جايي که اخير دستگاههاي نظارت و ارسال پارازيت نصب کرده اند. وزارت امور داخلي فلسطين اين اقدام را نتيجه عمليات موفقيت آميز آن عليه جاسوسي اشغالگران مي داند.    

خبرنگار اين شبکه در گزارشي در اين زمينه گفت رژيم اشغالگر روند نصب دستگاههاي ارسال پارازيت و دوربين هاي ديد در شب را در مرزهاي شمالي و شرقي نوارغزه افزايش داده است. جنبش حماس اين اقدامات را زير نظر دارد و معتقد است که اين اقدام صرفا نصب مجدد دستگاههاي جاسوسي است. 

سامي ابوزهري سخنگوي جنبش حماس در مصاحبه با اين شبکه گفت اقدام رژيم اشغالگر به نصب تعداد زيادي از دوربين ها و تجهيزات جاسوسي در مرزهاي نوارغزه ، تلاش اسرائيل براي جمع آوري اطلاعات بيشتر درباره مقاومت فلسطيني است به ويژه بعد از اينکه وزارت امور داخلي فلسطين ضربه بزرگي به آن و گروههاي مزدور آن در نوارغزه وارد کرد. ما تاکيد داريم که اين جنگ ، جنگ مغزها بين مقاومت و رژيم اشغالگر است و مقاومت در اين نبرد پيروز خواهد شد همانطور که در همه عرصه ها در مقابله با رژيم اشغالگر به پيروزي رسيده است.   

خبرنگار اين شبکه افزود رژيم اشغالگر به طور ضمني به موفقيت آميز بودن عمليات وزارت امور داخلي فلسطين عليه جاسوسي اذعان کرده و ضربه شديدي به اين رژيم وارد شده است. اين عمليات رژيم اشغالگر را وادار کرد به دنبال جايگزين هايي باشد. 

اسلام شهوان سخنگوي وزارت امور داخلي فلسطين گفت اين بيانگر سردرگمي موسسه امنيتي رژيم صهيونيستي از طريق عمليات وزارت امور داخلي فلسطين براي مقابله با جاسوسي دشمن صهيونيستي است. اين وزارتخانه کاملا شفاف درباره اين موضوع سخن گفته و نتايجي که بدست آورده ممکن است دشمن را وادار به ارتکاب برخي حماقت ها کند به ويژه اينکه ديگر نمي تواند با برخي از مزدوران در نوارغزه تماس برقرار کند. 

در ادامه گزارش حسن عبدو تحليل گر سياسي فلسطيني اظهار داشت نصب اينگونه دوربين ها به اين علت است که رژيم اشغالگر اطلاعات اندکي دارد و اسرائيل از چند هفته پيش اين حق را به خود داده است که وارد نوارغزه شود و مي داند که مفاد آتش بس را نقض مي کند. 

برچسب ها: اسرائیل ، غزه ، جاسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار