قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی 21 اردیبهشت سالروز تاسیس این سازمان و آغار پانزدهمین بهار آن را تبریک گفت و ادامه داد: سازمان دانش آموزی نامگذاری امسال مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌هایش قرار خواهد داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، داوود روستایی با تبریک پانزدهمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: این سازمان از 21 اردیبهشت ماه سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 وی با اشاره به اینکه جایگاه و اهداف سازمان دانش آموزی با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر در میان دانش آموزان شناخته شده است اظهار کرد: سازمان دانش آموزی 15 بهار را با نشاط و طراوت گذرانده و در آغاز بهار جدید دیگر برنامه های متنوعی برای دانش آموزان و مربیان پیش رو دارد.

 قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی نامگذاری امسال مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیتهای سازمان دانش آموزی عنوان کرد و افزود: این سازمان برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با محوریت دانش آموزان برنامه های مختلفی تدوین کرده که در طول سال 92 اجرا خواهد شد.

 روستایی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشتازان و فرزانگان در اولویت برنامه های سازمان برای پیشبرد تحقق شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی هستند.

 وی با اشاره به رونمایی نشان های تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان توسط وزیر آموزش و پرورش در خصوص افتخارات سازمان دانش آموزی در دوره اخیر، گفت: تهیه نشان های تشکیلاتی و سیر آموزشی پیشتازان و فرزانگان، یکی از پرافتخارترین فعالیت های سازمان دانش آموزی است که برای اولین بار در طول تاریخ این سازمان، به انجام رسیده است./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار