رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي، از تشكيل كميته طراحي الگو و توليد و تدوين برنامه براي اجرايي‌كردن فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي در ديدار با معلمان و فرهنگيان كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي، دكتر محمديان در جلسة شوراي برنامه‌ريزي اين سازمان خواستار شكل‌گيري كارگروه توليد برنامه، در راستاي تحقق رهنمودهاي ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله‌العالي) شد و تأكيد كرد: اين كميته، بايد با بهره‌مندي از تجربيات متخصصان، اعضاي هيئت علمي سازمان و كارشناسان دفتر‌هاي تأليف و توليد محتوا، در اين زمينه طرحي جامع و كامل ارائه كند.
 
معاون پژوهشي وزير آموزش و پرورش، ديدار جمعي از معلمان و فرهنگيان با مقام معظم رهبري‌ را ديداري مبارك و فرخنده دانست و گفت: رهنمودهاي مستقيم ايشان، حكايت از اهميت و جايگاه ويژه سازمان پژوهش دارد  و اين توجه مايه فخر و مباهات است و براي ما تكليف، مسئوليت و تعهد به همراه دارد. وي با اشاره به اينكه برنامه‌ريزي‌ها و زيرساخت‌هاي ساليانه سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي، بر اساس بيانات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالي) تغيير خواهد كرد، افزود: ايشان بسيار صريح، واضح و شفاف مطالبات خويش را از دستگاه وزارت آموزش و پرورش اعلام كردند. براين‌اساس، بايد با بازبيني و بررسي مجدد، ميزان تطابق و تفاوت نتايج حاصل از برنامه‌ريزي‌ها، احصا و با منويات معظم‌له سنجيده شود.
 
معاون پژوهشي وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر اجراي تمام بندهاي سند تحول بنيادين به‌دور از هر‌گونه شتاب‌زدگي افزود: براي پيشگيري از هرگونه تحريف ، تحميل و تضعيف سند تحول بنيادين، در فرايند اجرا نيازمند پايش و مراقبت دائم و مستمر دارد.
 
  محمديان در بخش ديگري از سخنان خود، سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي را فصل‌الخطاب رهنمودهاي ارزشمند رهبر انقلاب اسلامي دانست و افزود: بايد پژوهشكده برنامه‌ريزي درسي، براي ارائه الگو و توليد برنامه به‌صورت جدي وارد عرصة كار شود.
 
 رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي در خاتمه افزود: «معارف مدني» از واژگان كليدي جديد در بيانات گهربار مقام معظم رهبري‌ است كه در دستور قرار خواهد گرفت./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار