جمعیت زیادی هر ساله به نمایشگاه کتاب می‌آیند این به عنوان یک رفتار شرطی با توجه به سطح وسیع تبلیغات صدا و سیما صورت می‌گیرد.

"محسن سلیمانی‌" داستان‌نویس در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی نمایشگاه کتاب باشگاه خبرنگاران گفت: هر ساله جمعیت زیادی به نمایشگاه کتاب می آیند این بدرفتاری‌ شرطی تبدیل شده که با توجه به سطح وسیع تبلیغات صدا و سیما صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: تمام کسانیکه به نمایشگاه کتاب می روند به بازدید از کتاب و خرید کتاب نمی‌پردازند امسال کتابهای زیادی به نمایشگاه نیامده بود و کتاب چاپ اول هم زیاد دیده نمی‌شود.
وی ادامه داد: علت نیامدن کتاب های زیاد به نمایشگاه طولانی شدن روند بررسی کتاب و گرانی آن است در نمایشگاه کتاب با انبوه کتابهای درسی مواجهیم‌ تبلیغات کتاب‌های کمک‌درسی و درسی سکوت نمایشگاه را به هم می زند و حاشیه‌های نمایشگاه بیشتر از متن نمایشگاه است مرزبندی‌ که در نمایشگاه کتاب باید دقیق‌تر شود.
وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در کشورهای دیگر بازدید بیشتر از کتاب و دیدار با نویسندگان و ناشران است که این مهم در کشور ما کمتر تحقق می‌پذیرد همزمانی امتحانات دانشگاهها و مدارس با نمایشگاه کتاب سبب شده است تا این قشر کمتر از نمایشگاه استقبال کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار