در اينجا با سه گام ساده آشنا مي‌شويد كه مي‌توانيد تجارت خود را حفظ كنيد يا حتي در جهت توسعه و استحكام آن تدبيري بيندشيد.

دكتر سحر ملا اسماعيل كارآفرين برتر سال 91 در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه ترقي و پيشرفت مي‌تواند تا اندازه‌اي  سخت باشد گفت: توسعه و ارتقاي يك تجارت سالم نيازمند تدابيري است.

وي در ادامه با بيان اينكه دادن پاداش مشتري وفادار يكي از تدابير جهت توسعه و استحكام تجارت مي‌باشد تصريح كرد: با دقت در بازار و تمركز در وجوه مشتريان به اين نكته پي خواهيد برد كه مشتري شما را شناخته و به شما اعتماد كرده‌اند اين اعتماد بسيار آسان‌تر و ارزانتر از افزايش كسب و كار از طريق سرمايه گذاري به دست مي‌آيد، بنابراين سفارش توليدات جديد را از مشتريان قديمي‌تان بگيرد و به آنها بر پايه اعتمادي كه به شما كرده‌اند سرويس دهيد.

ملا اسماعيل با اشاره به اينكه انجام تبليغ مناسب تاثير بسزايي در ارتقاي تجارت دارد عنوان كرد: شما مي‌توانيد با عرضه كالاي جديد به بازار و مشتري مداري تجارت  خود را به اندازه‌اي گسترش دهيد اما تنها چيزي كه مي‌تواند تجارت شما را مستحكم نگه دارد تبليغات مناسب است.

وي در پايان هوشياري را از ديگر عوامل موثر در ارتقا كسب و كار دانست و خاطر نشان كرد: شما مي‌توانيد با هوشياري مناسب ركورد بازار را به نفع خود بدون ضرر رساندن به ديگران استفاده كنيد./ع2
برچسب ها: کسب ، کارآفرین ، استحکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار