900اثر در بخش های مختلف پژوهش مجازی رایانه ای و هنری به دبیرخانه جشنواره ملی باران ارسال شد.

به گزارش گروه علمي  باشگاه خبر نگاران ؛زارع دبیر جشنواره ملی باران صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش های وزارت علوم برگزار شد طی سخنرانی گفت: برگزاري این جشنواره 2هدف را پیگیری می کند اول اینکه فضای مربوط به نماز ونیاز تنها محدود به شرکت کنندگان و دانشجویان نباشد و دوم جمع آوری یکسری آثار فرهیخته و بیان مسئله نماز و نیاز بوده است .

وی افزود: البته این جشنواره نسبت به جشنواره های قبلی تفاوت دارد چنانچه مرکزیت و تمرکز را از تهران برداشته ودرسایر استانها نیز این چنین جشنواره هایی برگزار شود البته به دلیل اتحاد بین شیعه وسنی این جشنواره امسال در کردستان برگزار می شود و دوم اینکه سرمایه گذاری غیر از دانشگاههای تهران از جمله اصفهان، فارس نیز برگزار شود.

زارع تصریح کرد: این جشنواره در بخش های ادبی ،‌هنری ،‌پژوهشی ،‌بخش ویژه رایانه ای برگزار می شود چنانچه بیشترین تعداد اثر مربوط به استانهای تهران، اصفهان و شیراز است.

وی اظهار داشت: داوری این جشنواره در 3مرحله آثار پالایش صحت و سقم اثر ،‌ارزیابی  محله و در نهایت آخرین مرحله برگزار می شود که اختتامیه آن در 29اردیبهشت با ارسال 900اثر به طور جامع ،‌76اثر پژوهشی ، 99اثر مجازی رایانه ای ، و 48اثر هندی برگزار می شود./ع2
برچسب ها: ملی ، باران ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار