رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تحقق حماسه یک جهاد پرشتاب و فوق العاده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،سردار محمد رضا نقدی ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولین پایگاه های مقاومت شهر شیراز افزود: رهبری از ما انجام ماموریتی را خواسته اند که حماسه سازی کنیم.

وی تصریح کرد: در این میان بسیج یک مخاطب خاص است که برای تحقق بخشیدن به این خواسته باید تلاش بیشتری داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ایسم های دنیا از بین رفته اند، یادآور شد: جابجایی تمدن ها در حال اتفاق است و نظام اسلامی خودش را به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی کرده است.

سردار نقدی افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که حماسه در هنگام جنگ خلق می شود و ما نیز امروز جنگی را داریم که از دفاع مقدس بزرگتر است.

وی تاکید کرد: جنگ امروز با اسلحه نیست زیرا آمریکا با توجه به وضعیت نابسامانی اقتصادی خود توان جنگ نظامی را ندارد به همین دلیل به سمت جنگ اقتصادی، فرهنگی و.. روی آورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: امروز جنگ تمام عیار اقتصادی برای مقابله با تمدن سازی اسلامی شکل گرفته است.

سردار نقدی افزود: در عرصه فرهنگی نیز به همین شکل است و دشمنان با تمام وجود به مقابله با نظام انقلاب اسلامی برخواسته اند.

وی افزود: امروز با تمامی این چالش ها که از جانب دشمنان برای ایران درست می شود کشور ما در عرصه علم و فناوری 11 برابر متوسط پیشرفت علم در دنیا پیشرفت داشته است.

ایجاد حماسه را به سازش مقدم می دانیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا بیان اینکه حاضر به سازش نیستیم، گفت: نمونه های سازش کشور های مختلف از جمله مصر، لیبی و... با آمریکا می بینیم.

سردار نقدی تاکید کرد: در این وضعیت دو راه بیشتر نداریم یا باید با آمریکا سازش کنیم یا اینکه به فکر تحقق حماسه باشیم که در این میان مردم ما تحقق حماسه را انتخاب کرده اند.

وی افزود: در قرآن کریم نیز به صراحت بر ایجاد حماسه تاکید شده و از طرفی دیگر مردم نتیجه سازش با آمریکا را دیده اند./ک

برچسب ها: پرشتاب ، فوق العاده ، تحقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.