تعداد 7 باب مسجد در مناطق مسكن مهر شهرهاي اراك، ساوه، خمين، محلات ، دليجان و مهاجران در دست ساخت است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مركزي،غلامرضا خرمي در اين ارتباط گفت: با اجرايي شدن طرح مسكن مهر و تاكيد مهندس نيكزاد وزير راه و شهرسازي مبني بر ساخت مسجد در مناطق مسكن مهر سراسر كشور، اين اداره كل بيش از 10هزار متر مربع زمين براي ساخت 7 باب مسجد در 6 شهر بالاي 25000 نفر جمعيت استان تامين و عمليات اجرايي اين پروژه ها با مجموع زيربناي 6500 مترمربع آغاز شد.
مديركل راه و شهرسازي استان مركزي اظهار داشت: از مجموع اين پروژه ها، مسجد امام رضا(ع) در شهر مهاجران با زير بناي 600 مترمربع تكميل و به بهره برداري رسيده و دو مسجد ديگر به نام الغدير با زيربناي 405 مترمربع و مسجد امام هادي(ع) با زير بناي 580 مترمربع در شهر خمين تكميل شده و آماده بهره برداري است.
وي افزود: دو مسجد ديگر با زيربناي 680 و 550 متر مربع به نام مبارك امام صادق(ع) و امام هادي(ع) در شهرهاي محلات و دليجان در مراحل پاياني كار ساختماني است كه انشااله بزودي تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.
قائم مقام وزير در استان مركزي عنوان كرد: دو پروژه باقيمانده از مجموع هفت پروژه مذهبي در مساكن مهر استان، شامل مسجد حضرت زينب كبري(س) در كوي امام صادق(ع) اراك با زيربناي900 مترمربع و مسجد علوي شهر ساوه با 2810متر مربع نيز در مراحل نازك كاري است كه تا پايان سال جاري تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.
مهندس خرمي در پايان گفت : اعتبار اين پروژه ها به ميزان 18 ميليارد ريال از محل يارانه مسكن مهر توسط وزارت راه و شهرسازي تامين شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار