فرماندار شهرستان پردیس از انتخاب 14 عضو هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس خبر داد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در همین زمینه، 9 نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی ‏البدل هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس انتخاب شدند.

وی همچنین از معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات در این شهرستان به منظور انجام مطلوب فعالیت‏ های برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی خبر داد.

بیگدلو افزود: در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ابتدا برای شناسایی معتمدان محلی و برگزاری جلساتی در این خصوص اقدام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال دو هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس داریم و همچنین هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخشداری‏ ها و فرمانداری تشکیل می‏شود، فعالیت‏ ها با جدیت بیشتری در این حوزه در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: ثبت ‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری از روز 17 اردیبهشت ماه آغاز شده است و داوطلبان برای ثبت ‌نام به وزارت کشور مراجعه می ‏کنند و به تناسب آن، نیز اقداماتی باید در فرمانداری ‏ها و بخشداری ‏های کشور صورت گیرد.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در همین راستا، برای شناسایی معتمدان محلی و تشکیل هیئت اجرایی انتخابات اقدام و بعد از شناسایی معتمدان و تأیید هیئت نظارت بر انتخابات، جلسه رأی‏ گیری هیئت اجرایی شهرستان پردیس برگزار شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.