رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تأیید صلاحیت پژوهشی این دانشگاه خبر داد.

علیرضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم از سوی معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: تأیید صلاحیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مهر تابنده ‏ای بر ظرفیت والای دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت تولید علم و فناوری و پاسخ به تأکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پاسخگویی دانشگاهیان به نیازهای جامعه و حل مسائل و مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن انجام شد.

ایرانبخش تصریح کرد: به منظور تعامل هرچه بیشتر با صنعت و جامعه و اهتمام در خصوص تهیه زیر ساخت ‏های مربوطه اقدام به اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: با توجه به عملکرد خوب حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، صلاحیت کلی پژوهشی این واحد دانشگاهی پذیرفته شد.

وی از زحمات ارزشمند مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و و عبداله افشار، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و افزود: دانشگاه‏ ها بتوانند در شکل ‏گیری و اقدام اثر بخش و به‏ هنگام سازمان ‏های اقتصادی و دانش ‏‌محور بیش از پیش اقدام کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.