رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور از تعدیل مدیریت سازمان، کادر پزشکی و درمانی حج خبر داد.

علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: هیأت پزشکی حج و زیارت به دلیل هماهنگ سازی با تحولات مثبت در ساختار حج 92 سعی در تحقق مصوبات شورای عالی و نیز مطالب مدیریت سازمان داشته  بر همین مبنا با اسجاد بستر و شرایط اعلامی مدیریت سازمان، کادر پزشکی و درمانی حج را تعدیل کردیم.
وی در ادامه عنوان کرد: در راستای تحول در فعالیت پزشکی حج و استفاده از دستاوردهای جدید، برای نخستین بار معاونت آموزش هیأت پزشکی تأسیس شد تا از این رهگذر بتوانیم دانش پزشکان را در حوزه حج وزیارت به روز کنیم.
ریاض با اشاره به اینکه نشریه تخصصی پزشکی حج بعد از طی مراحل اداری و تشریفات قانونی  مجوز دریافت و نخستین شماره آن در روزهای نزدیک منتشر خواهد شد، تصریح کرد: در هلال احمر به صورت ساختاری کار حوزه حج را دنبال می کنیم و هم اکنون مجوز تأسیس مرکز تحقیقات پزشکی حج را نیز اخذ نمودیم.
وی در پایان اظهار داشت: برای حضور در کادر پزشکی و درمانی در حج تمتع شرایطی فراهم نمودیم تا زمینه ی ورود نیروهای جوان و توانمند در عرصه پزشکی و درمانی ایجاد گردد.
لذا کادر پزشکی و درمان در یک فرایند تکاملی ابتدا باید در عرصه عتبات خدمت و سپس عمره و در نهایت می توانند پس از کسب تجارب لازم وارد مرحله حضور در حج تمتع شوند./ز

برچسب ها: کادر ، پزشکی ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار