امام جمعه موقت تهران گفت: حکومت الهی و حاکم خوب یکی از والاترین نعم الهی است.

آیت الله کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خداوند متعال بی جهت هیچ گاه نعمت ارزانی داشته به بندگانش را پس نمی گیرد، نعمت مطلق آمده در قرآن کریم نعمت ولایت است.

وی ادامه داد: کسانی که تحت ولایت الله هستند و در لوای آن زندگی می کنند همان افرادی تلقی می شوند که به راه راست هدایت شده و مورد رحمت و نعمت خداوند قرار گرفته اند

صدیقی افزود: حکومت بد، عزای عمومی و حکومت خوب، نعمت عمومی برای بشر است، اگر حاکم خوب بود همه چیز خوب خواهد شد، ولی اگر حاکم بد بود همه چیز بد خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: بسته شدن درهای رحمت الهی را مهمترین بلای آسمانی خواند و اضافه کرد: برخی گناهان موجبات جلوگیری ارتقای نماز انسان و اوج گرفتن آن را سبب می شود، اجازه صعود دعا به بالاتر از دهان را نمی دهد و فرد صدقه می دهد اما قبول نمی شود.

وی ادامه داد: انتخابات در پیش است، نایب بر حق امام عصر(عج) ندای "هل من ناصر" می گوید و منتظرند که حماسه ای روی دهد، باید همه و همه، خرد و کلان، پیر و جوان و مردم و زن دست به دست یکدیگر دهیم تا از این امتحان الهی سربلند خارج شویم، لبیک به نایب همان لبیک به خود حضرت است.

صدیقی تصریح کرد: این انتخابات برای همه ما سرنوشت ساز است، باید از خداوند متعال مسئلت کنیم که دشمن شاد نشویم، دشمن و همچنین دوستان و اولیای الهی نگاه خود را به این رویداد مهم معطوف ساخته اند تا ببینند که ما چه می کنیم.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: در محافلی از این دست باید دلها را صفا داد، کینه ها را دلها بیرون کرد، دامان امام عصر(عج) را صادقانه گرفت و درد خود را با ایشان مطرح کرد که هر آنچه بخواهید دست نوازش بر سر شما کشیده می شود.

وی همچنین خواستار دعای مؤمنان برای رهایی مردم مسلمان عراق، سوریه، پاکستان و دیگر نقاط جهان از شر شرارتها شد تا امنیت، استقلال، رهبری نورانی، نظام اسلامی و وحدت حاکم بر کشور اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) برقرار بماند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.