معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی پایان تیرماه 1392 را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری عکس رضوی عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،آرمند" گفت: جشنواره سراسری عکس رضوی یکی از جشنواره‌های دامنه‌دار و مستمر است که عامل موفقیت این جشنواره نیز استمرار در برگزاری و گستره‌ی آن است.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در شاخه‌های مختلف هنری و امکان حضور هنرمندان در رده‌های سنی و رشته‌های متفاوت از دیگر شاخص‌های موفقیت این جشنواره در برگزاری است.

آرمند گفت: این جشنواره همزمان با ميلاد باسعادت عالم آل محمد(ص)حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه كرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

براساس این گزارش موضوعات این جشنواره شامل زیارت(آداب و فرهنگ زيارت)، حرم مطهر رضوي ، آثار و ابينه ها ، امام زادگان و قدمگاه ها، وقف ، فرهنگ وقف، ياران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه هاي مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفايافتگان،شيفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه هاي فرهنگ رضوي در خارج از كشور است.

علاقمندان می‌توانند حداكثر 10 عكس به صورت تك عكس و 7 عكس به صورت مجموعه عكس از آثار خود را بر روي سي دي و با فرمتgpeg در اندازه 40*30 و با دقت 300dpi را تا پایان تیرماه 1392 به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر (عج)، مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز ارسال نموده و یا با شماره تلفن3281200 – 3280555 -0411 تماس حاصل نمایند.

همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.Akserazavi.ir مراجعه نمایند.

جشنواره سراسری عکس رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود. /س

برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.