رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران گفت: به زودي هشتاد درصد پول در حال گردش در کشور تبديل به پول الکترونيکي مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ حکيم جوادي رئيس سازمان فناوري اطلاعات  ايران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: قصدداريم تا پايان برنامه هفتم توسعه اقتصادي کشور هشتاد  درصد از پول در حال  گردش در معاملات خريدو فروش را تبديل به پول الکترونيکي کنيم.

وي افزود: براساس برنامه پنجم توسعه قرار است ايران تا پايان اين برنامه به  ايران الکترونيکي تبديل شود و در پايان برنامه ششم ايران تبديل به ايران يکپارچه از لحاظ الکترونيکي شود.

وي با اشاره به اينکه کشورمان تا پايان برنامه هفتم توسعه تبديل به ايران مي شود در پايان برنامه هفتم توسعه ايران و ايراني در فضاهاي مجازي کاملا قابل دسترس براي تمام جهان (ايران قابل دسترس براي همه جا)مي باشد.

حکيم جوادي با بيان اينکه هم اکنون 18 درصد از توليد ناخالص داخلي به حوزه تجارت الکترونيک برميگردد اظهار داشت: اميدواريم اين رقم متناسب با ظرفيت و توان کشورمان افزايش يابد.

گفتني است در هفتمين همايش ملي و نخستين همايش بين المللي تجارت و اقتصاد الکترونيکي که قرار است 29 و 30 و 31 ارديبهشت ماه سال جاري در تهران برگزار شود نشست تخصصي بيمه الکترونيک و سلامت  الکترونيک نيز با حضور کارشناسان و مسئولين ذيربط در اين بخش برپاشده و براساس ان تفاهم نامه اي ميان سازمان فناوري اطلاعات و بيمه کشور منعقد شود./عب

برچسب ها: پول ، الکترونیکی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار