مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای استان از واژگونی یک دستگاه خاور و یک دستگاه خودروی سواری پیکان خبر داد.

 حسینقلی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، در تشریح این حوادث گفت: در پی گزارش یک مورد واژگونی خودروی سواری پیکان در ساعت 15:15 روز گذشته _ 21 اردیبهشت_ در جاده تبریز، اهر بعد از تویگون، آمبولانس های خواجه، 202 تبریز و 210 تبریز به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: تکنسین های اعزامی بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستان بر مصدومان سانحه، 4 مصدوم سانحه را به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل کردند.

حسینقلی زاده گفت: متاسفانه وضعیت 3 نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای استان همچنین از واژگونی یک دستگاه خاور در جاده تبریز خواجه حوالی پمپ بنزین تویگون خبر داد و گفت:2مصدوم این سانحه نیز توسط آمبولانس های خواجه و سرند به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی شدت جراحات وارده به سرنشینان را کاهش می دهد، از رانندگان خواست، در هوای بارانی حدالامکان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یادآور شد: پراید، پیکان، جرثقیل، پاترول و زانتیا، لند كروزر و یا بعبارتی نوع ماشین، تفاوتی در واژگونی و یا عدم واژگونی در جاده ها ندارد، چرا که عدم کنترل سرعت مطمئنه متناسب با توان خودرو، نداشتن مهارت لازم برای رانندگی، هر طیف از خودورها را با خطر واژگونی مواجه خواهد ساخت.

وی از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکنید/س

 

برچسب ها: واژگونی ، خاور ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.