مرحله نخست ساخت نخستین دانشگاه تخصصی فن‌آوری‌های نوین کشور در شهرستان آمل همزمان با دور چهارم سفر هيأت دولت به استان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،معاون پشتیبانی و اداری مالی وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری گفت:این دانشگاه در کنار دانشکده فني حرفه اي علامه حسن زاده آملي که چندی قبل با تصویب و صدور مجوز نهایی از سوی وزارتخانه علوم، تحقیقت وفناوری انجام شده بود، ساخته می شود.

اکبرمتکان افزود:دانشگاه تخصصي فناوري هاي نوين آمل داراي چهار دانشکده دامپزشکي، دانشکده زيست فناوري،دانشکده نانو فناوري و دانشکده مهندسي فناوري نوين است و بر اعلام وزارت علوم به صورت رسمی از مهرماه امسال از طریق کنکور سراسری دانشجو پذیرش خواهد کرد.

معاون پشتیبانی و اداری مالی وزیرعلوم،تحقیقات وفناوری،تحصیل دانشجویان در دانشگاه تخصصی فن‌آوری‌های نوین در آمل را درمقاطع کارشناسی ارشد وکتری اعلام کرد و افزود: البته در مقطع کارشناسی نیز دانشجو جذب خواهند شد ورشته های قابل ارائه نیز برای نخستین بار و بر اساس آمایش سرزمینی وتخصصی ارائه خواهد شد.

وی یادآورشد:این دانشگاه اکنون دارای ردیف مستقل اعتباری است و امسال برای ساختمان آموزشی آن 50میلیارد ريال اعتبار اختصاص داده شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.