معاون برنامه ريزي استاندار كردستان مجتمع فرهنگي نور را از جمله شاخص ترين پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري به اين استان عنوان كرد.


 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ارسلان ازهاري صبح یکشنبه در جريان بازديد از مجتمع فرهنگي نور سنندج اظهار داشت: روند ساخت و بهره برداري از اين پروژه بسيار خوب بود و به همين دليل پروژه مجتمع فرهنگي نور سنندج از جمله پروژه هاي شاخص سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان است.

وي ادامه داد: سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان در ارديبهشت ماه سال 88 دستاوردها و بركات بسيار زيادي را در حوزه هاي مختلف براي اين استان به دنبال داشت كه خوشبختانه با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته بخش زيادي از مصوبات اين سفر افتتاح شده و چندين مصوبه در قالب طرح هاي بزرگ نيز هم اكنون در دست اجرا و پيگيري است.

معاون برنامه ريزي استاندار كردستان با بيان اينكه در كنار مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان در حوزه هاي عمراني، اقتصادي، سرمايه گذاري و خدماتي، در بخش فرهنگ نيز مصوبات خوبي براي استان كردستان مطرح شد، بيان كرد: تلاش براي حمايت از برنامه هاي فرهنگي و همچنين ايجاد و تقويت زيرساخت هاي اين بخش از جمله دستاوردهاي ارزشمند اين سفر به شمار مي رود.

وي با بيان اينكه مجتمع فرهنگي نور شهرستان سنندج از جمله پروژه هاي بسيار خوب سفر به شمار مي رود، گفت: تسريع در ساخت و بهره برداري از اين پروژه و همچنين ويژگي هاي آن باعث شده است كه اين مجتمع در سنندج به عنوان يكي از شاخص ترين پروژه هاي سفر در سراسر استان مطرح شود.

ازهاري در ادامه با تقدير از پيگيري هاي صورت گرفته از سوي مدير كل تبليغات اسلامي كردستان در راستاي بهره برداري از اين پروژه و ساير پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري يادآور شد: خوشبختانه اداره كل تبليغات اسلامي با پيگيري مناسب زمينه را براي افتتاح به موقع پروژه هاي سفر فراهم كرد كه بايد از اين تلاش و پيگيري مجدانه تقدير كرد.

وي به ديگر دستاوردهاي سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان اشاره كرد و افزود: سفر مقام معظم رهبري علاوه بر نتايج خوبي كه در حوزه هاي اعتباراتي داشت، در ساير بخش ها نيز باعث اعتلاء بيشتر جايگاه كردستان در سطح كشور و حتي منطقه شد و به همين دليل بايد به بهترين شكل ممكن اين دستاوردها به اطلاع مردم برسد.

معاون برنامه ريزي استاندار كردستان در پايان با تاكيد بر لزوم اطلاع رساني دستاوردهاي سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان گفت: بايد از تمام ظرفيت هاي موجود در استان كردستان به ويژه تمام رسانه هاي جمعي براي اطلاع رساني دستاوردهاي سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان استفاده كرد تا مردم به شكل بهتري در جريان اين تحول در استان قرار گيرند.
 
در جريان اين بازديد مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان با ارائه گزارشي از روند اجراي مصوبات سفر مقام معظم رهبري در بخش سازمان تبليغات اسلامي اظهار داشت: خوشبختانه تمام مصوبات سفر مقام معظم رهبري در حوزه سازمان تبليغات اسلامي به صورت كامل عملياتي و به بهره برداري رسيده اند.

حجت الاسلام مسعود صفي ياري يادآور شد: هم اكنون در يكي دو بخش كمبودهايی وجود دارد كه انتظار مي رود با تعامل و همكاري مديران استان به ويژه در راستاي تامين برق مجتمع فرهنگي نور سنندج اين مشكلات و كمبودها در كوتاهترين زمان ممكن رفع شوند.

برچسب ها: شاخص ، کردستان ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.