معاون آموزش وپرورش شهرستان میامی گفت: شش نفر از هنرجویان هنرستان های شهرستان میامی توانستند رتبه اول کشوری را در رشته های هنرستانی از آن خود کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مهدی حزب الهی  ضمن اشاره به اینکه هنر جویان هنرستانهای شهرستان میامی در آزمون تحصیلی سال 91-92 پیشرفت تحصیلی چشم گیر خوبی داشته اند، اظهار داشت: این هنرجویان توانستند در رشته های تعمیر موتور برق خودرو، کامپیوتر، پرورش دانه های روغنی، مدیریت خانواده و خیاطی مقام های اول کشوری را کسب کنند.

به گفته وی، ابوالفضل عباسی، فاطمه بلوکی، علی میرزایی، ابوالفضل باقری، فاطمه رستمی و زهرا برزگری، از هنرجویانی هستند که توانستند در رشته های مختلف ذکر شده مقام اول کشوری را از آن خود کنند و افزود: تلاش این هنرجویان و مربیان مربوطه توانست بار دیگر شهرستان میامی را دررتبه های علمی کشور نشان دهد.

معاون آموزش وپرورش شهرستان میامی گفت: هنر جویان نشان دادند که یادگیری لذت است و تلاش آنها باعث شد که امروز نام آنها را جزء رتبه های اول کشوری مشاهده می کنیم.

حزب الهی گفت: البته همکاری و همیاری والدین در شکوفایی این چنین استعداد هایی بی ثمر نیست و والدین در شناساندن مراتب علمی فرزندان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی در پایان افزود: این هنرجویان از هنرستانهای شهید باهنر، کوثر، شهید بهشتی، حضرت فاطمه(س) و هاجر شهرستان میامی بودند./ک

برچسب ها: کشور ، دانش آموزان ، میامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.