رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران گفت: ترکیب نهایی تیم هیئت دوچرخه سواری مازندران برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک جاده ای کشور پس از برگزاری مسابقه انتخابی در استان مشخص شد.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،عبدالهی افزود:تیم دوچرخه سواری مازندران با پنج دوچرخه سوار در رده سنی بزرگسالان در نخستین مرحله رقابتهای لیگ دسته یک دوچرخه سواری در بخش جاده که 24 تا 26 اردیبهشت ماه درکرمانشاه برگزار می شود، شرکت می کند.

وی افزود: "مهدی لوحی"،مهدی یخکشی"،" اسماعیل کرمی"،"سعید براری"و" امین پورنجف"پنج دوچرخه سوار مازندرانی هستند که در مسابقات لیگ دسته یک کشور برای تیم هیئت استان رکاب خواهند زد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران ادامه داد: مسابقات انتخابی مازندران با حضور 53 رکاب زن استان در مسافت 120کیلومتری ششصد دستگاه ساری،ساحل دریا و بلعکس و منطقه استخرپشت نکا برگزار شد.

عبداللهی، همچنین به شرایط تیم هیئت مازندران در مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک دوچرخه سواری باشگاه های کشور اشاره کرد و ادامه داد: تیم هیئت استان با حضور ملی پوشان مازندرانی در مسابقات لیگ دسته یک فقط به کسب مقام های اول تا سومی وصعود به لیگ برتر باشگاه های کشور فکر می کند.

وی یادآورشد: خوشبختانه در مدیریت جدید هیئت دوچرخه سواری مازندران توجه مهمی به تامین زیر ساختهای مورد نیاز رکاب زنان استان شده و در این مدت بیش از 900 میلیون ريال تجهیزات مورد نیاز آنان نیز خریداری شد./س

برچسب ها: ترکیب ، لیگ ، دوچرخه سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.