به نظر می‌رسد که رسوایی‌های معارضان سوری پایانی ندارد و هر روز رسوایی جدیدی به فهرست رسوایی‌های پیشین آنها افزوده می‌شود تا ماهیت واقعی و اهداف حقیقی آنها در سوریه و برای مردم این کشور بیش از پیش ا برملا شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار، در جدیدترین رسوایی افشا شده از این گروه تروریستی منابع خبری اعلام کردند که شماری از اعضای ارتش آزاد سوریه خود را افسران این ارتش معرفی کرده‌اند، در کنفرانس سالیانه اندیشکده واشنگتن برای سیاست‌های خاورمیانه مشارکت داشته در آنجا با تزیپی لیونی، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و شماری از بازرگانان و تجار صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو داشته‌اند که مهمترین و برجسته‌ترین آنها "موتی کاهانا" بوده است.
بخشی از فعالیت کنفرانس سالیانه اندیشکده واشنگتن برای سیاست‌های خاورمیانه تبیین و تشریح نقاط مشترک دو طرف ارتش آزاد سوریه با رژیم صهیونیستی بوده است و کاهانا در سخنانی در حالی‌که پرچم ارتش آزاد سوریه را در دست گرفته و بلند کرده بود، گفت که ما صهیونیست‌ها و یهودیان نمی‌توانیم در برابر کشتار کودکان و زنان اهل سنت در سوریه دست بسته و بی‌تفاوت باقی بمانیم.
به نوشته روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت کاهانا در ادامه سخنان خود گفت که اجازه نمی‌دهیم هولوکاست دیگری تکرار شود و ما در برابر ملتی که در نزدیکی ما قرار دارند و کشتار می‌شوند، بی‌تفاوت و ساکت باقی بمانیم.
وی افزود: ورود به خاک سوریه برای من همانند وارد شدن به تل‌آویو است و من یک صد هزار دلار از اموال شخصی خود به معارضان سوری و ارتش آزاد سوریه کمک می‌کنم، این درحالی است که طی دو سال گذشته ما صدها هزار دلار به معارضان سوری کمک کرده‌ایم و من مسئول انتقال این کمک‌ها به سازمان‌‌های لیبرال در سوریه هستم.
این سرمایه‌دار صهیونیست تاکید کرد که این کمک‌ها از خیرین و دوستان و از جمله معابد یهودی در آمریکا برای معارضان سوری جمع‌آوری شده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در ادامه نوشت که پس از آن دو معارض سوری به سخنرانی پرداختند که پایگاه خبری سوری "الحقیقه" با کشف هویت آنها نوشت که این افراد "عبد الجبار العکیدی" و "عبد الحمید زکریا" از اعضای فرماندهی در گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه بوده‌اند.
العکیدی در سخنان خود با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه در ستایش این حملات گفت که این حملات با دقت بسیار صورت گرفتند، به گونه‌ای که هیچ مشکل جانبی ایجاد نکردند.
العکیدی در ادامه سخنان خود از دولت آمریکا خواست تا به بمباران هوایی مراکز و پایگاه‌های نظامی ارتش سوریه اقدام کند، چون این امر فروپاشی نظام در سوریه را به دنبال خواهد داشت.
عبد الحمید زکریا یکی دیگر از معارضان شرکت کننده در این کنفرانس نیز در سخنانی ابراز خوش‌بینی کرد که حکومت دمکراتیک آینده سوریه هیچ مشکلی با اسرائیل نداشته باشد و باید درباره جولان امتیازات و چشم پوشی‌هایی صورت گیرد تا با حل مشکل جولان پایه‌گذار صلح بین سوریه و اسرائیل باشیم، چون اختلافاتی بین دو مردم سوریه و اسرائیل جز جولان وجود ندارد.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار