پیش از این قرار بود ارز دولتی بابت جوایز دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران از سوی بانک مرکزی ارائه شود که متأسفانه اعلام شد که ارز دولتی نمی دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، نشست دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران صبح امروز با حضور علی اصغر امیرنیا سرپرست مرکز هنرهای تجسمی،‌ مسعود شجاعی طباطبایی دبیر دهمین دوسالانه کاریکاتور تهران،‌ حسن نوفرستی مسئول برنامه های هنری موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.
بنابراین گزارش در این نشست علی اصغر امیرنیا ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) و اعلام روزهای مبارک ماه رجب درباره دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران گفت: نهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور در سال 88 برگزار شد که مصادف با انتخابات ریاست جمهوری بود.
وی گفت: قرار بود دهمین دوره این دوسالانه نیز در سال 90 برگزار شود اما به دلیل تقارن داشتن با رویدادهای تجسمی بر آن شدیم تا دهمین دوره دوسالانه کاریکاتور تهران را در زمان دیگری برگزار کنیم.

*دهمین دوره دوسالانه کاریکاتور همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 
وی اظهار داشت: دهمین دوره دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران هم امسال همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
وی درباره بودجه این دوسالانه نیز گفت: جوایز دوسالانه بین المللی کاریکاتور به دلار اهدا می شود،‌ بنابراین بانک مرکزی قول داده بود که ارز دولتی در اختیارمان قرار دهد اما متأسفانه اعلام شد که ارز دولتی را نمی توانند برای جوایز برگزیدگان بدهند،‌ بنابراین برنامه ریزی صورت گرفته تغییر یافت و متأسفانه هزینه اهدای جوایز 3 برابر شد و از 35 میلیون تومان به 110 میلیون افزایش پیدا کرد. 
لازم به ذکر است،‌ دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران 23 اردیبهشت در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار