کانديداي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: يکي از نقاط ارزشمند برنامه تدوين شده توسط جبهه پايداري نگاه منظومه‌اي و منسجمي است که به تمامي بخش‌ها و ابعاد دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "کامران باقري لنکراني" در مراسم رونمايي از برنامه دولت يازدهم جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه در فضاي انتخابات آينده به حضوري با متانت، اخلاق و برنامه نياز داريم، اظهار داشت: متاسفانه بعضي‌ها مي‌خواهند اين فضا را به گونه‌اي ديگر رقم بزنند اما جهبه پايداري با آرمان‌گرايي که به آن اعتقاد دارد برنامه‌هاي خود را ارائه مي‌کند و اين برنامه را به عنوان يک سند در اختيار هر فردي که به عنوان مردم انتخاب شود قرار مي‌دهد.

اين کانديداي احتمالي انتخابات تصريح کرد: اين برنامه يکي از اسناد پرافتخار است چرا که در تهيه آن هم يک نگاه علمي و کارشناسي وجود دارد و هم يک نگاه علاج جويانه به گلوگاه‌هايي که در کشور است.

لنکراني تصريح کرد: مجموعه تجاربي که در تدوين اين برنامه به کار گرفته شده موجب شده تا آن را به عنوان سندي پرافتخار دربياورد.

وي با بيان اين که اين برنامه لبيک عملي از جانب دوستان و صاحب نظران ما به خواسته امام خميني(ره) مبني براينکه با نگاه ديني سعي کنيم مشکلاتمان را حل و فصل کنيم، گفت: يکي از نقاط ارزشمند در اين برنامه نگاه منظومه‌اي و منسجم است يعني نگاهي که در بحث اقتصادي است در بحث فرهنگي،‌ سياسي و غيره هم وجود دارد.

اين کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري يازدهم تاکيد کرد: يکي از محورهاي اين برنامه اين است که ما آرمان‌ها را سرمايه خودمان قرار بدهيم و با نگاه به آن تلاش کنيم مشکلاتمان را حل کنيم و اميدوارم اين برنامه نشان بدهد که با نگاه مومنانه علاج مشکلات کشور شدني‌تر است و ساير راهها به نتيجه‌اي نخواهد رسيد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار