سازمان بسیج رسانه استان فارس با انتشار بیانیه ای هتک حرمت به صحابه پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، در این بیانیه آمده است: اقدام شنیع و غیر انسانی تخریب وحشیانه بقاع متبرکه و بارگاه مطهر صحابه بزرگ پیامبر اکرم (ص) و یار وفادار امیر مومنان علی (ع) توسط تروریست های جنایتکار و دژخیمان تکفیری سلفی که تقید به هیچ آئینی جز تبعیت محض از خوی حیوانی خود ندارند، بیش از پیش نمایانگر سرسپردگی گروهک های سلفی و تکفیری به آمریکا و رژیم صهیونیستی را نشان داد.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است: هتک حرمت به صحابه پیامبر، مقدمه بی اعتنایی و توهین به ارزشهای قرآنی است و آنچه هتاکان را بر آن داشته تا مقدسات مسلمانان را مورد هجمه قرار دهند کمک رسانی به جبهه استکبار و صهیونیست ها است که می خواهند با به جان هم انداختن مسلمانان با هزینه کمتری به اهداف شوم خود دست یابند.

این بیانیه افزوده: بی تردید این اعمال وقیحانه نشان از بی منطقی و باورهای غلط وهابیون است که بازیچه ی دست استکبار شده است و بالاترین هنر این خبیث زمانه نبش قبر صحابه جلیل القدر پیامبر اعظم (ص) است.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: اینها هیچ اعتقادی به اسلام و اسلامیت ندارند و هدف اصلی آنها دامن زدن به اختلافات مذهبی و ایجاد نفاق بین شیعه و سنی و شعله ور کردن جنگ های فرقه ای در میان مسلمانان است که قطعا نقشه های اجرایی آن در اتاق های فکر رژیم صهیونیستی و آمریکا کشیده شده است.

مسلمانان باید در سراسر دنیا انزجار خود را نه شفاهی بلکه به طور عملی از هتک حرمت صورت گرفته اعلام کنند و کشور های اسلامی نیز بایستی نسبت به توطئه های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی واکنش سریع نشان دهند.

ما اصحاب بسیجی رسانه های استان فارس این ضایعه و مصیبت بزرگ را که قلب مقدس حضرت ولی عصر اراحنا فدا را به درد آورد به تمامی مسلمانان جهان بویژه شیعیان و در صدر آنان به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تسلیت عرض نموده و این حرکت وحشیانه و ملحدانه تروریست های تکفیری و فرقه ضاله وهابیت را در توهین و تهدید مزار پاک خاندان وحی را محکوم می نماییم. و از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان بویژه از سازمانهای بین المللی و مسئول میخواهیم با محکوم کردن این جنایت که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، از تکرار اینگونه اقدامات تفرقه برانگیز جلوگیری کنند.

در پایان انتشار دهندگان بیانیه آورده اند: به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم که با سناریوهای نخ نما شده ( ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی) نمی توانند وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند ، بلکه موجب بالا رفتن آگاهی و بینش مردم مسلمان نسبت به توطئه ها می شوند. /س

برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.