فرماندار بیجار گفت: در سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان 131 پروژه برای عمران و آبادانی بیجار مصوب شد که از این تعداد 107 پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، کریمی گفت: در سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان 131 پروژه برای عمران و آبادانی بیجار مصوب شده که از این تعداد 107 پروژه به اتمام رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها 90 درصد است؛ 107 به اتمام رسیده، 13 پروژه در حال اجرا بوده و 11 پروژه نیز در دست پیگیری است.
فرماندار بیجار همچنین گفت: اجرای 9 طرح هادی روستایی، 20 طرح آب و فاضلاب در روستاهای این شهرستان، گازرسانی به 57 روستا، احداث دو محور روستایی، 45 واحد مسکونی برای محرومان روستایی، اجرای 6 طرح بزرگ کمک به نیازمندان زیر‌پوشش بهزیستی و کمیته امداد در زمینه اشتغال و تامین جهیزیه از طرح‌هایی بوده که به بهره‌برداری رسیده است.
وی بهره برداری از 177 طرح  در زمینه های خدماتی و  فرهنگی همچنین توسعه باغات دیم سد گلبلاغ، ساخت زیرساخت‌های مجتمع دامپروری خاندانقلی و دو باب خانه بهداشت روستایی را از دیگر مصوبات سفر رهبری به کردستان اعلام کرد.
فرماندار بیجار به طرح‌های در دست احداث نیز اشاره کرد و گفت: تکمیل راه بیجار همدان به طول 50 کیلومتر در حوزه استان کردستان، طرح‌های هادی نوبهار، احداث 80 واحد مسکونی ارزان قیمت برای محرومین شهری، 73 واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی، 5 واحد مسکن شهری برای افراد زیرپوشش بهزیستی، ساخت و تجهیز مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ایجاد یک واحد دانشگاه در بیجار از جمله این طرح‌ها بوده است./س
برچسب ها: پروژه ، رهبری ، خدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.