میزان تصادفات فوتی در حوزه‌ی استحفاظی پلیس راه اردبیل - آستارا کاهش یافت.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ سرگرد «حجت فتاحی» فرمانده پلیس راه اردبیل در جلسه‌ی شورای ترافیک شهرستان نمین، آستارا از کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در حوزه‌ی استحفاظی پلیس راه اردبیل - آستارا خبر داد و افزود: از آبان سال پیش تاکنون تصادفات جاده‌ای محور اردبیل - آستارا دو کشته داشته که این آمار هفت ماهه در سطح کشور بی‌سابقه است.

وی این امر را ناشی از همکاری خوب اداره‌های راه و شهرسازی، هلال‌احمر و اورژانس شهرستان نمین با پلیس راه برشمرد و از این ادارات به علت احساس مسوولیت در برابر جان مردم قدردانی کرد.

فرمانده پلیس راه اردبیل - آستارا افزود: پلیس راه اردبیل - آستارا برای کسب موفقیت در کاهش تصادفات در این جاده ترانزیتی عوامل و متغیرهای تاثیرگذار در وقوع تصادفات را شناسایی کرده و متناسب با آن برای زمان‌ها و مکان‌های خاص در این محور برنامه‌ریزی ویژه شده است.

فتاحی گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی میزان کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای این محور در طول 12 ماهه سال 91 در مقایسه با زمان مشابه سال 90 بیش از 62 درصد و شمار مجروحان ناشی از تصادف این محور نیز در این مدت 37 درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: میزان کشته‌شدگان تصادفات این محور در سال 90 ، 26 نفر و شمار مجروحان آن 46 نفر بود که سال پیش شمار کشته‌شدگان به 10 نفر و تعداد مجروحان به 29 نفر کاهش یافت./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.