نخستين فراخوان پذيرش واحدهاي فناور در مرکز رشد فناوري سلامت دانشگاه علوم پزشکي مشهد منتشر شد.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اين مرکز با هدف ارائه خدمات حمايتي به افراد حقيقي و حقوقي براي ارتقاء سطح دانش و تکنولوژي هاي حوزه سلامت اقدام به پذيرش و جذب شرکتها و واحدهاي فناور نموده است .

کاهش وابستگي کشور در بخش فناوري هاي تجهيزات و ITحوزه سلامت ، ايجاد زمينه کارآفريني و حمايت از نوآوري و خلاقيت محققين جوان و افراد داراي ايده هاي برتر به اشتغال زايي، ارتقاء سطح سلامت جامعه و سطح دانش و تکنولوژي هاي حوزه سلامت کشور با تاکيد بر نيروهاي بومي و ايجاد زمينه اي مناسب براي تجاري سازي دستاوردهاي تحقيقاتي از جمله اهداف اين مرکز به شمار مي رود .

در اين مرکز خدماتي از جمله آموزشي و مشاوره اي ، استقرار امکانات اوليه اداري و رايانه اي ، خدمات شبکه اي و اطلاع رساني و خدمات آزمايشگاهي و تسهيلات مالي و اعتباري ارائه مي شود.

داشتن ايده محوري مبتني بر دانش و فناوري با توجيه فني اقتصادي براي ايده فناورانه خود و برخورداري از گروه کاري مرتبط از جمله شرايط پذيرش در اين مرکز به شمار مي رود .

اعضاء هيئت علمي ، دانشجويان و کارکنان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند به پايگاه اطلاع رساني اين مرکز به نشاني http://healthtech.mums.ac.ir مراجعه کنند. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.