نخستين روز از سومين دوره تورنمنت بين المللي تکواندو تونس با کسب 12 مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نخستين روز از سومين دوره تورنمنت بين المللي تکواندوی تونس در حالي شب گذشته با برگزاري رقابتهاي اوزان فرد به اتمام رسيد كه ملي پوشان كشورمان در 2 بخش بانوان و آقایان موفق به كسب 7 مدال طلا ،4 نقره و يك برنز‌ شدند.

در بخش بانوان؛ ديناپوريونس، پریسا قربانی و پریسا فرشیدی به ترتیب به نشان طلا اوزان یک، سه و پنج دست یافتند. همچنین ريحانه محمدي در وزن سوم با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.

در بخش آقایان نيز ابراهيم مرداني در وزن يك، علي نصر آزاداني در وزن پنجم، سجاد مصطفوي در وزن سوم و مهدي خدابخشي در وزن هفتم مدال طلا و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مسعود حاجي زواره در وزن پنجم، محمد خمسه در وزن سوم و پيام قبادي در وزن هفتم نیز مدال نقره را به گردن آویختند. همچنین ياسين اكبر نتاج در وزن سوم در جايگاه سوم اين رقابتها ايستاد.

گفتنی است: دومین روز این دوره رقابتهای بین المللی تکواندو تونس با برگزاری رقابتها در اوزان زوج صبح امروز در سالن شهر نابول پیگیری می شود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار