دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی، گفت: تحقق این موضوع از اولویت های شورای فرهنگ عمومی در سال جدید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

منصور واعظی گفت: همه مسوولان و مردم باید برای تحقق فرمایش های مقام معظم رهبری توان و همت خود را بکار گیرند.

وی اظهار داشت:در شرایط سیاسی منطقه و کشورمان اگر به توصیه ها و فرمایش های رهبری عمل کنیم از پیچ تاریخی بخوبی عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی مقام معظم رهبری گفت: این شعار در دستور کار شورای فرهنگ عمومی کشور قرار گرفته و برای تحقق مشارکت حداکثریمد نظر رهبریدر انتخابات ریاست جمهوری همه باید تلاش خود را بکار گیریم.

وی یکی از اصلی ترین شاخص های ضعف فرهنگی کشورمان را در آستانه انتخابات بیان ضعف ها عنوان کرد و گفت: برخی افراد این روزها تنها کمبودها و نقاط ضعف را برجسته می کنند، در حالی که نقاط قوت و خدمات 34 ساله نظام را نادیده می گیرند و رشد و پیشرفتی که تاکنون صورت گرفته رابا رفتار خود ضایع می کنند.


وی با بیان اینکه با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تحقق حماسه سیاسی رهبری خواهیم بود، افزود: هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان بگذرد مورد تایید همه است و همه باید تلاش کنیم قانون گرایی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، شاخص ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.