معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: نگهداری چند تیرو تخته چوبی به عنوان میراثی بودن نباید مانع از مرمت و استحکام بخشی بازار همدان شود.

به گزارش گروه  استان هاي باشگاه خبرنگاران ،احسان قنبری شامگاه شنبه در اجلاس ماهانه اصناف همدان با بیان اینکه همدان نیاز به سازندگی دارد و باید شورای شهر قوی برگزید، به آتش سوزی بازار همدان اشاره کرد و گفت: نگهداری چند تکه تیرچوبی در بازار سنتی همدان چه ضرورتی دارد؟

قنبری با اشاره به آتش سوزی بازار سنتی همدان نیز به ایمن نبودن این مکان اشاره کرد و اظهار داشت: نگهداری چند تیرو تخته چوبی به عنوان میراثی بودن نباید مانع از مرمت و استحکام بخشی بازار همدان شود چرا که در حال حاضر بسیاری از میراث بزرگ کشور از بین می رود و با این وصف نگهداری چند تکه تیرچوبی در بازار مرکزی چه ضرورتی دارد؟

با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف و بازاریان در حضور بصیرتی در انتخابات پیش رو اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری، حضور اقشار، چهره ها و سلیقه های مختلف سبب پرشورتر شدن میدان رقابت انتخاباتی می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان افزود: در راستای انتخاب فرد اصلح باید افرادی را که دغدغه دین دارند برگزید تا بر این اساس مشکلات مملکت به حداقل برسد.

اعضای شورای شهر باید به فکر حل مشکلات شهری باشند

وی تاکید کرد: در حوزه شورای شهر که 15 کرسی در همدان دارد کسانی باید ورود پیدا کنند که به فکر حل مشکلات شهری باشند چرا که همدان مشکلات بسیاری از قبیل مسائل ترافیکی و غیره دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان همچنین با تاکید بر اینکه در راستای انتخاب اعضای شورای شهر همدان باید افرادی را برگزید که دل های بزرگی برای انجام کارهای ریشه ای دارند، گفت: یکی از محافلی که کاندیداها برای تبلیغ به سراغ آنها می آیند اصناف است که با این وصف باید با بصیرت و بینش انتخاب کنید.

وی خطاب به اصناف مبنی بر لزوم توجه به انتخاب افراد اصلح برای شورای شهر همدان، افزود: باید بدانیم نه وقت آن را داریم که در شورای شهر درس بخوانند نه اینکه درس بدهند و یا اینکه بر روی پروژه های شخصی شان کار کنند بلکه فرصت فقط برای کار و اقدامات ریشه ای است.

قنبری با بیان اینکه همدان مشکلات بسیاری دارد بر لزوم انتخاب افراد آگاه، تحصیل کرده و مطلع و با تجربه تاکید کرد و گفت: همدان نیاز به سازندگی دارد و مشکلات همدان سقط شدنی نیست.

833 نفر برای شورای شهر شهرستان همدان کاندیدا شده اند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان همچنین عنوان داشت: از تعداد 833 نفر کاندیدای ثبت نام شده در شهرستان همدان، 250 نفر کاندیدای شهر همدان هستند که احتمالا پس از تایید صلاحیت ها بین 150 تا 200 کاندیدا برای شورای شهر خواهیم داشت که در انتخاب افراد اصلح باید حب و بغض ها را کنار بگذاریم.

از بسته شدن خیابانهای طرح پیاده راه سه سال می گذرد اما هیچ کاری صورت نگرفته است

وی با تاکید بر اینکه اگر شورای شهر قوی باشد شهردار قوی نیز روی کار خواهد آمد به طرح مسدود شدن برخی خیابانهای همدان در راستای ایجاد پیاده راه اشاره کرد و افزود: سه سال است که از بسته شدن این خیابانها می گذرد اما هیچ کاری صورت نگرفته است.

گوشواره های پل فرهنگیان همدان ایراد دارد

قنبری در پایان همچنین به روند ساخت پل فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در مسیر این پل 18 چرخ ها اجازه تردد ماشین های سبک را نمی دهند و قرار بود به این پل، پل کوچکتری در لبه ها اضافه شود چون گوشواره های این پل ایراد دارد، اما طرح پل کوک امتدادش را حذف کردند./ک

برچسب ها: مرمت ، استحکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.