جمعی از مردم، دانشجویان و مسئولان آذربایجان غربی در حرکت های جداگانه ای اعتراض، نفرت و انزجار خود را از اهانت به مقدسات دینی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه در پی اقدام و تحرکات توهین آمیز وهابیون در سوریه و هتک حرمت به مزار و بارگاه صحابه پیامبر، حضرت زینب(س)، حضرت رقیه (س) جمعی از مردم شهرهای استان، دانشجویان و مسئولان، با راهپیمایی، صدور بیانیه ضمن اعلام انزجار خود از این حرکت شنیع آن را محکوم کردند.

در این راستا دانشجویان دانشگاه ارومیه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز از مقابل دانشکده علوم تا مقابل مسجد دانشگاه را طی و با سردادن شعارهایی در حمایت از مقدسات اسلام این حرکت وحشیگرانه را محکوم کردند.

مسئول بسیج دانشجویی ارومیه در حاشیه این راهپیمایی اعتراض آمیز گفت: دشمنان دین مبین اسلام به دنبال این موضوع هستند که یک چهره خشن از این آئین الهی ترسیم کنند.

امیر شجاعی اظهارداشت: به طور قطع این قبیل اقدامات در جهان تاثیر خود را بر جای می‌گذارد زیرا ایران به عنوان یک کشور مسلمان الگوی سایر کشورهای اسلامی است پس به پا خاستن جوانان ما منجر به این می‌شود سایر ملل دنیا نیز سکوت نکنند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید از طریق متحد شدن با یکدیگر مقابل حرکت‌های ددمنشانه و تجاوزکارانه معاندان ایستادگی کنند و اعتراض خود را به انحای مختلف اعلام کنند، افزود: سکوت کردن در این قبیل موارد به هیچ عنوان سزاوار نیست بلکه باید همه با هم متحد شوند. مسئول بسیج دانشجویی ارومیه بر لزوم متحد شدن مسلمانان مناطق مختلف دنیا برای بی اثر شدن این قبیل توطئه‌ها تاکید کرد و افزود: کشورهای غربی به دنبال این موضوع هستند که مقابل بیداری اسلامی سدی ساخته و کشورهای مسلمان را یکی پس از دیگر اشغال کنند ولی در صورت متحد شدن مسلمانان این هدف شوم دشمن تحقق نمی‌ یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.