اولويت رسانه ملي در انعكاس دقيق و صحيح اخبار مربوط به ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري تكيه بر اصل بي طرفي بود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،تمامي شبكه هاي راديويي و تلويزيوني در رسانه ملي در روزهاي ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بخش ويژه اي را به اين رخداد سياسي اجتماعي اختصاص دادند .

در طول چهار روز ثبت نام نامزد ها ، بخش هاي مختلف خبري در شبكه هاي راديويي و تلويزيوني ،  شبكه خبر و شبكه پرس تي وي بطور دائم گزارش هاي متناوبي را از ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري پخش كردند .
گروه هاي مستقر خبري در وزارت كشور در چندين ارتباط زنده تلويزيوني و راديويي ، مخاطبان داخلي و خارجي را از چند و چون ثبت نام نامزدها مطلع كردند .
در اين مدت بخش هاي مختلف تلاش كردند در چارچوب قوانين انتخاباتي رسانه ملي ، بطور بي طرفانه به نحوه ثبت نام هر يك از نامزدها بپردازند .
پوشش كامل خبري ثبت نام ها در وزارت كشور از نخستين ساعات ثبت نام در روز چهارشنبه 18 ارديبهشت آغاز شد و تا پايان زمان اين ثبت نام در روز شنبه 21 ارديبهشت ساعت 18 ادامه داشت و در ادامه اين تلاش ها ،مردم دقيق ترين خبر ها از ستاد انتخابات را پس از پايان مهلت ثبت نام از بخش هاي مختلف خبري رسانه ملي دريافت كردند . رسانه ملي با رعايت اصل بي طرفي تلاش دارد تمامي اخبار و وقايع انتخاباتي را در چراچوب قوانين مصوب در اين رسانه به مخاطبان خود ارائه كند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار