رئیس دانشگاه صنعتی اراک از افزایش شش رشته تحصیلی در این دانشگاه خبر داد .

دکتر پاک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: چهار رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته در بخش کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید اضافه می شود.

وی افزود: در حال حاضر 900 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند و در سال جدید نیز چهار رشته در بخشهای مهندسی مکانیک، عمران، برق و معدن در این دانشگاه اضافه می شود.

وی با بیان اینکه طراطیجامدات ( در بخش مکانیک) و مهندسی برق شاخه قدرت دو رشته کارشناسی ارشد هستند گفت : این دانشگاه به منظور تقویت صنعت و توجه به صنعت برنامه خود را به سمت تحصیلات تکمیلی گذاشته است.

دکتر پاک با تاکید بر اینکه دانشگاه نماد علم و فرهنگ هر جامعه و بستری برای پیشرفت در عرصه های مختلف است افزود : در مهر امسال برای هر دو رشته کارشناسی ارشد هر کدام شش دانشجو می پذیرد.
رییس دانشگاه صنعتی اراک از چاپ ۱۳ مقالهISI توسط اساتید این دانشگاه در مجلات علمی معتبر بین‌المللی خبر داد و گفت: سرانه چاپ مقالاتISI در این دانشگاه بیش از ۹۰ درصد است٬ که بیانگر توانایی مطلوب علمی اساتید این دانشگاه است.
وی با اشاره به این‌که مجموع مقالات ارائه شده در مجامع علمی داخلی و بین‌المللی ۳۳ مقاله بود٬ افزود: تعداد ۱۰ جلد کتاب توسط اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه تالیف و ترجمه شده است./س

برچسب ها: دانشگاه ، اراک ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.