نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس جمهوری برای شتاب بخشی به ساخت قطعات دوم و سوم طرح ملی آزاد راه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،احمدی افزود نهادهای ذیربط اقدامات لازم را برای فراهم کردن زیر ساخت ها و در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز انجام دهند.
قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال که مرزن آباد تا چالوس به طول 21 کیلومتر را شامل می شود در ماه فروردین امسال با اعتباری در حدود 213 میلیارد تومان با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

بر اساس گزارش های رسمی، عملیات ساخت آزاد راه تهران - شمال از سال 76 آغاز شد که از سال 90 با پیگیری های مسوولان و اختصاص اعتبارات قابل توجه از سوی دولت به طور میانگین هر سال حدود 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

منطقه یکم آزاد راه تهران - شمال به طول 23 کیلومتر از سوی پیمانکاران چینی و در قالب فاینانس در حال اجراست و ساخت قطعات 2 و 3 این مسیر ارتباطی به طول حدود 74 کیلومتر نیازمند اعتبار است.

طرح آزاد راه تهران - شمال به طول 121 کیلومتر مسیر کنونی تهران - شمال را 60 تا 70 کیلومتر نزدیکتر می کند.

وی رفع موانع اجرای طرح ساخت نیروگاه 500 مگاواتی گازی غرب مازندران (نوشهر ) ، تجهیز بیمارستان طالقانی چالوس و ساخت راه دسترسی مستقیم نوشهر- کجور را از جمله این طرح ها برشمرد./س

برچسب ها: تکمیل ، آزاد راه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.