حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی گفت: موسوعه های کلمات امام رضا امام هادی امام حسن عسکری و حضرت مهدی (علیهم السلام) در سال گذشته تکمیل و در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وی گفت: بخش عربی موسوعه امام رضا(ع) بعد از ویراستاری نهایی و تکمیل و تنظیم منابع و مآخذ و پاورقی ها و بعد از صفحه بندی، نهایتا در 2 جلد   (حدود 1500 صفحه و در مجموع دارای 2079 حدیث ) و در 8 باب تنظیم شده است و به علاقه-مندان و شیفتگان معارف اهل بیت تقدیم می شود.
حجت الاسلام اسماعیلی با ارائه توضیحاتی در مورد تکمیل موسوعه امام هادی(ع) تصریح کرد: بخش عربی موسوعه امام هادی(ع) بعد از اضافه شدن احادیث جدید ( حدود 133 حدیث ) به بخش قبلی، و نوشتن موضوع و نیز جابجایی آنها و قرار گرفتن در بخش های مناسب، و تنظیم و ویراستاری نهایی آن صورت گرفت و نهایتا در 4 فصل تنظیم و در حدود 515 صفحه به بازار نشر عرضه خواهد شد. همچنین بخش فارسی موسوعه امام هادی(ع) نیز تکمیل و برای نشر آماده شد.
این محقق برجسته حوزوی در مورد تکمیل موسوعه امام عسکری(ع) افزود: بخش عربی و فارسی این موسوعه نیز همانند موسوعه قبلی تکمیل شد، در این موسوعه حدود 178 حدیث جدید به بخش قبلی اضافه شده و در مجموع با 524 حدیث و در 552 صفحه تقدیم علاقه مندان خواهد شد.
وی با اشاره به تکمیل بخش عربی موسوعه امام زمان(ع) خاطر نشان کرد: بخش عربی موسوعه امام زمان(ع) در 7 فصل با 332 حدیث و در 528 صفحه تنظیم و تکمیل شده است، ویراستاری و صفحه بندی این کتاب انجام شده و آماده چاپ شده است./س
برچسب ها: قم ، انتشار ، موسوعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.