مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ کتاب فرزندان قانون در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد روحانی: با اشاره به کتاب فرزندان قانون اظهار کرد: روش‌های نظم‌آموزی به کودکان در این کتاب مطرح شده است.

وی با بیان اینکه کتاب فرزندان قانون در قالب چهار فصل تنظیم شده است گفت: فصل نخست این کتاب با عنوان برچسب زدن ممنوع به موضوعاتی مانند خود پنداره در کودکان و مهم‌ترین عوامل شکل‌دهی این ماجرا در کودک می‌پردازد.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: فصل دوم این کتاب پیرامون نظم‌آموزی به کودکان است که اصول نظم‌آموزی به کودکان را در قالب 10 محور مانند ابراز محبت به کودکان، تناسب قوانین با سن کودک، الگودهی به کودکان و ثبات و پرهیز از دو دلی را مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه فصل سوم این کتاب دارای عنوان «گام به گام از رؤیای نظم تا خود نظم» است گفت: این فصل 10 گام عملی نظم‌‌آموزی را توضیح داده که در گام نخست رفتاری را که می‌خواهید تغییر دهید تبیین می‌شود.

روحانی تصریح کرد: فصل چهارم کتاب فرزندان قانون دارای عنوان راه‌های تربیت کودک سر به ریز است که دارای موضوعاتی مانند «به کودک خود احترام بگذارید»، «از امر و نهی صرف بپرهیزید»، «به کودکان حق سخن گفتن بدهید» و «دلیل مقررات را توضیح دهید» است.

کتاب فرزندان قانون توسط مجید همتی در 64 صفحه تألیف شده و با تیراژ 3 هزار عدد و قیمت یک هزار و 800 تومان به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر می‌شود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریبا جاپلقی
۱۱:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
چگونه می‌توانم کتاب فرزندان قانون را تهیه کنم در کتاب فروشیها موجود نیست