مردم فلسطين اشغالي عليه برنامه هاي رياضت اقتصادي تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه ،  تظاهرات در شهرهاي تل آويو، بيت المقدس، حيفا، موديين، ريشون، لزيون و اشدود انجام شد و بين دو تا سه هزار  نفر در اسرائيل عليه سياست هاي جديد رياضت اقتصادي که در بودجه 2014-2013 لحاظ شده است ، تظاهرات کردند.کابينه اسرائيل روز دوشنبه درباره اين لايحه  بحث خواهد کرد.
يکي از تظاهرکنندگان مي گويد: به نظر من خيلي وحشتناک است که  مردم را فريب مي دهند و  قول مي دهند اوضاع اقتصادي بهتر مي شود اما در عمل زندگي را بر همه مردم سخت تر مي کنند.به همين علت من اينجا هستم.من و ديگر مردم از پس قيمت هاي سنگين بر نمي آييم.
يک معترض ديگر مي گويد:براي من خيلي سخت است که پول پس انداز کنم.آينده اي پيش روي خود نمي بينم ، قادر نيستم آپارتمان بخرم ، قادر نيستم اجاره آپارتمانم در تل آويو را پرداخت کنم.
يک معترض مرد نيز مي گويد: من از مقامات  مي خواهم نماينده هزاران نفري باشند که به آنها راي داده اند.آنها بايد نماينده طبقه متوسط باشند و نظام مالياتي را به نفع مردم اصلاح کنند.
قرار است تا فردا اعضاي دولت جديد رژيم صهيونيستي در مورد طرح جديد رياضت اقتصادي به بحث و گفتگو بنشينند. اين طرح شامل کاهش 1.8 ميليارد دلاري بودجه دولت در سال 2013 ميلادي و همچنين کاهش 5 ميليارد دلاري آن در فاصله سال 2014 ميلادي مي باشد. 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار