وکلاي مدافع حبيب العادلي وزير کشور رژيم حسني مبارک ديکتاتور مخلوع مصر تهديد کردند با هدف کشف دست هاي پشت پرده در کشتار معترضان در انقلاب 25 ژانويه، خواستار برگزاري علني جلسات دادگاه شده ايم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌عصام البطاوي و محمد الجندي از وکلاي مدافع وزير کشور و معاونان او در رژيم سابق، اعلام کردند:« تاکنون چند درخواست براي برگزاري علني جلسات دادگاه را به رياست دادگاه ارائه کردهايم، ما خواستار پخش زنده جلسات دادگاه شديم تا مردم بدانند در دادگاه چه مي گذرد و از اين طريق پي ببرند که مقصر واقعي در کشتار معترضان در انقلاب 25 ژانويه کيست؟».

اين وکلا در گفتگوي اختصاصي با پايگاه خبري محيط ابراز داشتند:« خواستار آن شديم تا دادگاه برخي از اسناد موجود در پرونده را به وکلاي مدافع متهمان تحويل دهد ضمن اينکه خواسته ايم بار ديگر از ميدان تحرير بازديد و تحقيق شود زيرا معتقديم اظهارات شهود با توجه به شرايط جغرافيايي ميدان تحرير نمي تواند درست باشد».

وکلاي مدافع العادلي افزودند:‌« خواسته ديگر ما از دادگاه تحقيق درباره علت کوتاهي دادستاني در رسيدگي به بخشي از شکايت ماست که در آن خواستار رسيدگي به حادثه اي شديم که بر اساس آن گروهي افراد مسلح با استفاده از خودروهاي سياسي به سوي ماموران وزارت کشور تيراندازي کردند و پس از آن از روي چند معترض رد شدند».

برچسب ها: علنی ، مبارک ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار