اعضای هیئت مدیره کانون مربیان عصر امروز با رای‌گیری ۱۰۵ مربی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی کانون مربیان فوتبال به ریاست عزیز محمدی برگزار شد.
 
جمعی از مربیان لیگ برتری همچون فرکی، میثاقیان، مرفاوی، استیلی، کربکندی و مدیرروستا، در این مجمع حضور داشتند. در طول برگزاری این برنامه از چندین مربی شهرستانی تقدیر به عمل آمد.
 
** تاج که در این مجمع حضور یافته بود در مورد آخرین شرایط لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فصل نقل و انتقالات از امروز آغاز و تا 15 تیر ماه ادامه دارد. قرعه کشی لیگ برتر 16 خرداد ماه انجام می شود و تاریخ شروع مسابقات 22 تیر و پایان آن 22 اردیبهشت ماه سال 93 است.
 
وی افزود در آیین نامه نقل و انتقالات تغییراتی اعمال شده که در فرصتی دیگر علنی خواهد شد.

** همچنین اعضای هیئت مدیره کانون مربیان عصر امروز با رای‌گیری ۱۰۵ مربی مشخص شدند.

بر این اساس در این مجمع محمود یاوری به عنوان رئیس کانون مربیان انتخاب شد. اعضای هیئت مدیره این کانون نیز به شرح انتخاب شدند:

1_ مجید جلالی 98 رای، 2_ منصور ابراهیم‌زاده 75 رای، 3_ بیژن ذوالفقارنسب 70 رای، 4 و 5_ محمد مایلی‌کهن و جلال چراغ‌پور 68 رای، 6_ بهمن فروتن 55 رای، 7_ ناصر ابراهیمی 50 رای، 8_ حسین فرکی 48 رای، 9_ رسول کربکندی 43 رای، 10_ حمید درخشان 40 رای، 11_ یعقوب کریمی 39 رای

این نفرات اعضای اصلی هیئت مدیره را تشکیل می‌دهند و 6 عضو عدل‌البدل نیز دارد که به شرح زیر است:

1_ مسعود اقبالی 33 رای، 2_ علی روزبهانی 32 رای، 3_ ایران‌منش 31 رای، 4_ پرویز مظلومی 30 رای، 5_ خانم مظفر 28 رای و 6_ میرزاده 22 رای.

** عزیز محمدی رییس اتحادیه فوتبال نیز در خلال این مجمع عنوان داشت: اتحادیه فوتبال تفاوت زیادی با کانون مربیان دارد؛ کانون مربیان را تشکیل دادیم تا مربیان در خصوص مشکلاتشان صحبت کرده و آنها را حل و فصل کنند.

وی افزود: از کفاشیان خواستم تا در مورد تعداد تیم های حاضر در لیگ تجدید نظر کرده و لیگ سیزدهم 18 تیمی برگزار شود. وی نیز اظهار داشت این قضیه را در هیئت رییسه مطرح می کند و در صورت موافقت اعضا لیگ 18 تیمی می شود.

عزیز محمدی گفت: دوست داریم لیگ سیزدهم 18 تیمی برگزار شود./آق
برچسب ها: مجمع ، مربیان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار