وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به جایگاه و قدمت سازمان مذکور گفت: آلکو در چارچوب اختیارات و وظایف خود در زمینه بحران‌های موجود در آسیا و آفریقا می‌تواند اقدامات حقوقی خوبی انجام دهد و باید از این ظرفیت در راستای حل مشکلات موجود در منطقه استفاده کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " رحمت محمد " مدیرکل سازمان حقوقی مشورتی آسیایی - آفریقایی (آلکو) امروز (شنبه) با " علی‌اکبر صالحی " وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

صالحی در این دیدار با اشاره به جایگاه و قدمت سازمان مذکور اظهار داشت: آلکو در چارچوب اختیارات و وظایف خود در زمینه بحران‌های موجود در آسیا و آفریقا می‌تواند اقدامات حقوقی خوبی انجام دهد و باید از این ظرفیت در راستای حل مشکلات موجود در منطقه استفاده کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای هرگونه همکاری با سازمان در پیشبرد اهداف به نفع اعضا اعلام کرد.

مدیرکل سازمان حقوقی - مشورتی آسیایی آفریقایی (آلکو) نیز ضمن قدردانی از دولت جمهوری اسلامی ایران برای حمایت همیشگی و قوی از اهداف آن، خاطرنشان کرد: سازمان همواره مباحث و مذاکرات خوبی با طرف ایرانی داشته و امیدواریم در آینده شاهد ادامه این روابط و نشست‌ها در جهت پیشرفت کارهای سازمان باشیم.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: صالحی ، آلکو ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار