مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : سرقفلی اماکن تجاری بر مبنای قانون موجر و مستاجر سال 1376 ، از کسانی که شعار ولایتمداری می‌دهند ولایتمدارتر هستم/ دلیل رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان در سال 88 ، نگاه حزبي به كابينه از آفت‌هايي است كه دولت‌ها به آن دچار شده‌اند/شبكه‌اي از نخبگان تشكيل خواهم داد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اگر فرهنگ احترام به زنان نهادینه شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/21/1095111_162.jpg

جمعی از بانوان فرهیخته حوزوي و دانشگاهي كشور صبح امروز(شنبه) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

نوري خبر داد: ثبت‌نام 89 نفر تا ساعت 13؛ مجموع ثبت‌نامي‌ها 455 نفر/ ثبت‌نام ولايتي در ستاد انتخابات کشور
 مدير کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تا ساعت 13 امروز 89 نفر و در مجموع 455 نفر براي نامزدي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کردند.

متکی بر آیند همه نظرسنجی‌هاست
کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور نامه‌ای خطاب به حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی از این بزرگان خواست با حمایت مشفقانه خود نگاه واقع‌بینانه در انتخابات را پیگیری کنند.

اتهام استفاده از سلاح‌های شیمیایی توسط سوریه بلوف مضحک غرب است
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بیان اینگونه اتهامات علیه سوریه تنها یک بلوف از سوی آمریکا و غرب بوده تا بتوانند با گرفتن مجوزی از روسیه و چین نیروهای ناتو را مانند جریان لیبی وارد سوریه کرده و با ایجاد محدودیت، عملا ارتش سوریه را زمین‌گیر کند.

ولايتي: به نفع هيچ‌کس، حتي هاشمی صحنه انتخابات را ترک نمی‌کنم
کانديداي یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نفع هیچ کس حتی آقای هاشمی صحنه انتخابات ریاست جمهوری را ترک نمی‌کنم.

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه مسیر انصراف داد

 رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان که برای حضور در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بود، گفت: از ادامه مسیر منصرف شده و ثبت‌نام نخواهم کرد.

ثبت نام 455 نفر در انتخابات رياست جمهوری از روز نخست تاکنون
مدير کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تا ساعت 13 امروز 89 نفر و در مجموع 455 نفر براي نامزدي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کردند.

نگاه حزبي به كابينه از آفت‌هايي است كه دولت‌ها به آن دچار شده‌اند/شبكه‌اي از نخبگان تشكيل خواهم داد
 كانديداي مورد حمايت جبهه پايداري گفت: يکي از آفت‌هايي که دولت‌ها به آن دچار شده‌اند، نگاه حزبي به کابينه است که باعث شده افراد کارکردشان را در کابينه از دست دهند.

سرقفلی اماکن تجاری بر مبنای قانون موجر و مستاجر سال 1376
سرقفلی وجهی است که مالک (خواه مالک عین باشد یا منفعت) در ابتدای اجاره و جدای از مال الاجاره از مستأجر می‌گیرد تا محل را به وی اجاره بدهد و واگذار کند ولی حق کسب و پیشه و تجارت حقی است که به طور تدریجی و به مرور زمان برای مستأجر محل کسب و پیشه و تجارت به وجود می‌آید.

دعوت جبهه پیشگامان خدمت از منوچهر متكي براي ثبت‌نام در انتخابات

 جبهه پیشگامان خدمت با صدور بیانیه‌ای از منوچهر متکی دعوت کرد در انتخابات ثبت نام کند.

از کسانی که شعار ولایتمداری می‌دهند ولایتمدارتر هستم/ دلیل رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان در سال 88
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من ده‌ها برابر از کسانی که شعار ولایتمداری می‌دهند، ولایتمدارتر هستم و به تمام ارزش‌ها احترام می‌گذارم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار