نقش "فرهاد" در سریال "پروانه" به لحاظ شخصیت پردازی مهجور مانده است.

"فرشید نوابی" بازیگر نقش "فرهاد" در سریال "پروانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تهیه کننده کار برای بازی در این سریال با من تماس گرفت و پس از مراجعه به "جلیل سامان" نقش "فرهاد" به من پیشنهاد شد.
وی در خصوص کاراکتر "فرهاد" تصریح کرد: "فرهاد" در قصه نقش کوتاهی بود که به لحاظ شخصیت پردازی می توانست بهتر باشد و من هنوز معتقدم این نقش در سریال "پروانه" مهجور واقع شده و امیدوار بودم در طول زمان فیلمبرداری اتفاق بهتری برای این کاراکتر بیافتد.
"نوابی" ادامه داد: من تمام سعی خود را کردم که نقش باورپذیر جلوه کند و امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.
وی در خصوص خصوصیات ژانر تاریخی اظهار داشت: من با بازی در سریال "ششمین نفر" تجربه ژانر تاریخی را داشتم و تجربه بسیار موفقی بود در آثاری که در دوره تاریخی اتفاق می افتد که نه اثر تاریخی و نه غیرتاریخی نامیده می شود کار سخت می شود چرا که نبود اجزای مربوط به آن دوره در زمان فیلمبرداری خلل ایجاد می کند و آن مسایل هم بازیگر را به خود مشغول می کند.
                                                     
                                                

"نوابی" در این باره بیان کرد: کار در سریال دوران اسلام بسیار آسانتر از این دوره تاریخی است چرا که تکلیف لوکیشن ها و لباس ها و ... مشخص است.
"نوابی" اظهار داشت: من برای ایفای این نقش سعی کردم با تحقیقات به نقش نزدیک شوم و همچنین عملکرد گروه منافقین و ایدئولوژی آنان در آن زمان همانند مسئله ازدواج های اجباری و دستورات سرسپردگی به طور هوشمندانه توسط نویسنده و کارگردان پرداخته شده بود و کار آبرومند و خوبی شده است.
"نوابی" در خصوص بازخورد و استقبال مخاطبان بیان کرد: تاکنون انعکاس های خوبی از مردم و دوستان حرفه ای سینما در خصوص این سریال دریافت کردم و این جای خوشحالی دارد که مخاطبان قصه و سریال را یک سرو گردن بالاتر از تولیدات مشابه خود می دانند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ساخت این سریال خیلی زحمت کشیده شد و حتی 2 ماه و نیم اضافه تولید داشتیم و "سهراب پور" جانانه پای این کار ایستاد و همچنین "جلیل سامان" با وسواس زیادی کار کرد و فکر می کنم نتیجه آن درخشان شده باشد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار