چندی است که از سوی شهرداری مناطق و شهرداری تهران تمهیداتی جهت خدمت به همشهریان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ آگاهی دادن و خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان تهرانی به صورت متمرکز در شهرداری منطقه 7 صورت گرفت.
چندی پیش اتوبوس سیار دیابت از شهرداری منطقه 7 شروع به کار کرد و در سطح مناطق تهران مستقر شد و اکنون اتوبوس مطالعه با شعار من یار پند دانم.
شهیدی مسئول راه اندازی این اتوبوس اظهار داشت: این اتوبوس از روز 17 اردیبهشت هم زمان با بیست و ششمین نمایشگاه کتاب به مدت یک هفته شروع به کار نموده است.
وی هدف از این طرح را نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان تهرانی به خصوص قشر جوان دانست و در این راستا مطالعه اینترنتی را از ملزومات این اتوبوس دانست.
گفتنی است، همشهریان می توانند با وصل شدن به شبکه های اینترنتی کتب مورد نظر خود را مطالعه کنند اگر چه تا کنون حضور فعال همشهریان در این اتوبوس قابل توجه بوده است.
شهیدی تصریح کرد: این طرح به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 صورت گرفت و به هدف تشویق و یاد آوری فرهنگ کتاب خوانی مطرح گردید و در کنار این اتوبوس کتاب هایی با تخفیف ویژه به شهروندان ارائه می شود و در ادامه یکی از شهروندان افزود: استقرار اتوبوس مطالعه باعث ذوق می شود و حرکت بسیار جالبی است که می تواند در گذر و پیاده راه، ساعتی را از همه ی هیاهوی شهری دست بکشی و به مطالعه بپردازی.
وی اذعان داشت: مطالعه اینترنتی جوانان را هم با امر خواندن مأنوس می کند و هم به روز می نماید و گام به گام با ارتباطات پیش می برد.
وی خاطر نشان کرد: جوانان یاد می گیرند که از رایانه و اینترنت استفاده بهینه نمایند و با به روز شدن و قوی کردن ارتباطات خود، استفاده بهتری از جوانی و عمر خود نمایند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار