قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: چهارمین دور سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت، فرصت های طلایی را برای مردم استان فراهم کرد.

 
خلیل محبت خواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارگروه استانها باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر طرح ملی احداث راه آهن مراغه - ارومیه به عنوان یکی از مهمترین طرح های استانی از پیشرفت اجرایی مناسبی برخوردار است و بهره برداری از راه آهن میاندوآب - مهاباد این نوید را به مردم استان داد که فرصت برای پیشرفت و تعالی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و 272 واحد مسکن مهر در قالب 40 پروژه از سوی تعاونی های مسکن مهر در این شهرستان احداث می شود گفت: مهاباد یکی از شهرستانهای پیشتاز در اجرای طرح مسکن مهر بوده و کارهای بزرگی در راستای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه انجام شده است.

وی در خصوص روند اجرای پروژه مهر ماندگار بزرگراه ارومیه - مهاباد و میاندوآب اظهار کرد: این پروژه از جمله طرح های مهم حوزه حمل و نقل استان بوده که اجرای آن در کاهش آمار تصادفات جاده ای و افزایش سرعت ترانزیت کالا و مسافر در کریدور شمال به جنوب استان بسیار تاثیرگذار است.

محبت خواه گفت: طول کل این پروژه 180 کیلومتر بوده که 17 کیلومتر از آن طی سالهای قبل از سمت ارومیه به بهره برداری رسیده و نیز 122 کیلومتر در قالب شش قرارداد مجزا به همراه یک تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار جهت اجرا به پیمانکاران ذیصلاح واگذار شده است./ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.